شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#بارسا#بازیکنان

در پیروزی برابر الچه؛/ تاثیر هشدار رونالد کومان بر بازیکنان بارسا

در پیروزی برابر الچه؛/ تاثیر هشدار رونالد کومان بر بازیکنان بارسا

رونالد کومان، سرمربی بارسلونا، معمولا احساساتش را نشان نمی‌دهد و در عوض ترجیح می دهد که مشکلات تیم را در رختکن حل کند. هر چند در یکی دو مورد مسائل رختکن بارسا به رسانه ها نیز کشیده شده است.

رونالد کومان در عصر روز بازی بارسلونا برابر الچه، بازیکنان قدیمی بلوگرانا یا به قول یوهان کرویف گاوهای مقدس این تیم را در رختکن خطاب قرار داد.

بعضی از کهنه سربازان بارسا به حرف های کومان توجه کردند و بعضی نیز به همان مسیری که از قبل در پیش گرفته بودند ادامه دادند.

 

 

روشن ترین مثال اما لیونل مسی بود که به رغم یک نیمه اول ضعیف از طرف کل تیم، در نیمه دوم درخشان و سرنوشت ساز ظاهر شد.

-

 

کومان مشخص کرده که اولتیماتومی که در رختکن به بازیکنان بلوگرانا داد خطاب به مسی نبود و کاپیتان اسطوره ای بارسا هرگز بازیکنی نبوده که کم کاری کند و یا نیاز به اولتیماتوم داشته باشد.

 

به هر حال مسی در پاسخ به هشدار رونالد کومان در نیمه دوم بازی برابر الچه دو گل به ثمر رساند و روی گل سوم بارسا نیز نقشی حیاتی ایفا کرد.

 

دیگر بازیکنان با تجربه ای که با صحبت های کومان در رختکن رویه خود را در زمین تغییر دادند جوردی آلبا و جرارد پیکه بودند که از انتهای زمین هدایت بازیکنان بارسا را بر عهده داشتند.

 

 

پیکه با حضور پررنگی که در بازی داشت باعث شد که غیابش در بازی های قبلی حتی بیش از پیش به چشم بیاید.

 

 

جوردی آلبا نیز با پیوستن  به حملات بارسا نقشی انکارنشدنی در پیشرفت این تیم داشت. او یکی از بازیکنانی بود که بی گمان مخاطب حرف های بین دو نیمه کومان در رختکن بود. آلبا در دقیقه 73 گل سوم بارسلونا را به ثمر رساند.

 

دیگر بازیکنان بارسا که هنوز موفق به پیشرفت نشده اند سرخیو بوسکتس، آنتوان گریزمان و عثمان دمبله هستند.

 

 

بوسکتس بازی را برابر الچه از روی نیمکت شروع کرد و میرالیم پیانیچ از ابتدا در زمین بازی حضور داشت، اما نمایش ضعیف پیانیچ ثابت کرد که داشتن یک بوسکتس ناآماده در زمین که بتواند حتی با 50 درصد توانایی خود بازی کند، بسیار سودمندتر از حضور هافبک بوسنیایی در ترکیب کاتالان ها است.

 

 

گریزمان هنوز به آمادگی کامل نرسیده و یک فرصت گل را نیز در این بازی از دست داد، اما کومان معتقد است که با کمی استراحت، عملکرد این بازیکن بهتر خواهد شد.

 

 

و سرانجام دمبله که همچنان نظرات در مورد او متفاوت است... ورود او به زمین در بازی برابر الچه باعث بهبود بازی بارسلونا شد. البته نه به دلیل گلزنی و حرکات فردی بلکه بیشتر به دلیل فضاهایی که رقبا را به آنجا می کشاند.