شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#استقلال

کشتی‌گیران استقلال همچنان از نایب قهرمان لیگ طلبکار هستند


کشتی‌گیران استقلال همچنان از نایب قهرمان لیگ طلبکار هستند

مشکل کشتی‌گیران جریمه شده باشگاه استقلال با این باشگاه با وجود تشکیل جلسه کمیته انضباطی، هنوز برطرف نشده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، بعد از اتفاقاتی که در فینال لیگ برتر کشتی آزاد رخ داد و کادر فنی این تیم در اعتراض به در اختیار نداشتن چند تن از کشتی‌گیرانش در مسابقات، تصمیم به ارائه لیست ناقص برای فینال گرفت و از برخی نفراتش نیز خواست که برابر حریف کشتی نگیرند، با تهدید فدراسیون کشتی این نفرات روی تشک رفته و با رقبای‌شان مبارزه کردند.

چند روز بعد از پایان لیگ برتر، تعدادی از کشتی‌گیران و دو عضو فنی استقلال از سوی این باشگاه با جرایم 35 تا 70 درصدی مواجه شدند که این نفرات به کمیته انضباطی شکایت بردند و بعد از تشکیل جلسه، عنوان شد که استقلال برای حل مشکلات و تسویه حساب با اعضایش 10 روز فرصت دارد.

البته همان وقت نیز اعلام شد که این باشگاه قصد تسویه حساب با اغلب این نفرات را دارد و مشکل اصلی این باشگاه با بهروز یاری که علیه این باشگاه انتقادات تندی را مطرح کرده بود و همچنین امیرمحمد یزدانی و یونس امامی است.

امیرمحمد یزدانی در چهار مبارزه برای استقلال روی تشک رفته 65 درصد قراردادش را دریافت کرده است. استقلالی‌ها به این دلیل که او در هنگام برگزاری جام جهانی صربستان در اردوی تیم ملی حاضر شد و البته در ادامه تست کرونایش مثبت شده و سفر به بلگراد را از دست داد، قصد پرداخت 35 درصد باقی مانده این کشتی‌گیر را ندارند.

این در حالی است که معمولاً کشتی‌گیران ملی‌پوش تیم‌ها، بین سه تا چهار کشتی برای تیم‌های‌شان در لیگ برتر می‌گیرند و یزدانی فقط در مرحله نیمه نهایی و نهایی لیگ برتر این تیم را به دلیل مثبت شدن تست کرونایش همراهی نکرد.

یونس امامی اما فقط یک کشتی برای استقلال گرفت و در ادامه عنوان شد که کادر فنی این تیم از او خواسته باز هم در 70 کیلوگرم مبارزه کند که امامی مدعی است پیش از عقد قرارداد به آنها اعلام کرده فقط در 74 کیلوگرم کشتی خواهد گرفت. او نیز 50 درصد رقم قراردادش را دریافت کرده است.

البته استقلالی‌ها هر چند در پایان لیگ درگیر حواشی شدند اما تیم خوش قول و خوش حسابی در لیگ برتر کشتی آزاد بودند و اردو به اردو بخشی از قراردادها را سر موعد پرداخت می‌کردند.

حالا با وجود تشکیل جلسه کمیته انضباطی و اینکه رئیس سازمان لیگ گفته بود که طی دیدار با مددی مدیرعامل استقلال قرار به پرداخت حق و حقوق کشتی‌گیران شده است، اما بهروز یاری عضو کادر فنی استقلال به تسنیم گفت: تا جایی که من خبر دارم فقط پول سجاد غلامی را پرداخت کرده‌اند. من هم پای حرفم هستم. قرارداد من با استقلال 10 میلیون تومان بود و این پول را بگیرم به آنها برمی‌گردانم.

انتهای پیام/