شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#اروپا#فوتبال#تیم فوتبال

آرتتا: اتفاقی ناگوار بود اگر در این مرحله از لیگ اروپا حذف می‌شدیم/ کاملاً به اوبامیانگ اعتماد دارم


آرتتا: اتفاقی ناگوار بود اگر در این مرحله از لیگ اروپا حذف می‌شدیم/ کاملاً به اوبامیانگ اعتماد دارم

سرمربی تیم فوتبال آرسنال گفت، اگر تیمش در مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا حذف می‌شد، اتفاقی ناگوار برای توپچی‌ها رقم می‌خورد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، میکل آرتتا که تیم تحت هدایتش شب گذشته (پنجشنبه) در دور برگشت از مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا موفق شد با نتیجه 3 بر 2 بنفیکا را از پیش رو بردارد و در مجموع دو دیدار رفت و برگشت هم با نتیجه 4 بر 3 به پیروزی رسید و به جمع شانزده تیم برتر این رقابت‌ها راه پیدا کرد، پس از این بازی با اشاره به تلاش تیمش برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا با قهرمانی در رقابت‌های فصل جاری لیگ اروپا گفت: ادامه حضور ما در لیگ اروپا به ادامه کارمان در فصل جاری به شیوه‌ای بهتر کمک خواهد کرد، چون حضور در لیگ اروپا به ما در لیگ برتر کمک خواهد کرد.

وی افزود: بازیکنان ما امروز برای هدفی خاص جنگیدند و با توجه به اتفاقاتی که در دو بازی رفت و برگشت مقابل بنفیکا افتاد، اگر در این مرحله از دور رقابت‌ها حذف می‌شدیم، اتفاقی ناگوار بود. من فکر نمی‌کنم ما شایسته حذف شدن بودیم و حقیقت این است که ما در دو بازی رفت و برگشت، دو گل به بنفیکا تقدیم کردیم و وقتی مقابل حریف باکیفیتی همچون بنفیکا مرتکب چنین اشتباهی می‌شوید، به دردسر می‌افتید. با این حال بابت نتیجه‌ای که کسب کردیم، خیلی خوشحالم.

سرمربی آرسنال همچنین در تمجید از مهاجم گابنی‌اش که در این بازی دو بار موفق به گلزنی شد، اظهار داشت: کاملاً به اوبامیانگ اعتماد دارم و می‌دانیم که با وجود او می‌توانیم موقعیت‌هایی خلق کنیم و به گل برسیم. از عملکرد پی‌یر امریک در این بازی کاملاً راضی هستم.

انتهای پیام/