شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#اروپا#فوتبال#تیم فوتبال

سولسشایر: بابت صعود به یک‌هشتم نهایی لیگ اروپا باید خوشحال باشیم چون سوسیه‌داد تیم خوبی است


سولسشایر: بابت صعود به یک‌هشتم نهایی لیگ اروپا باید خوشحال باشیم چون سوسیه‌داد تیم خوبی است

سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد از اینکه تیمش به مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا صعود کرد، ابراز خوشحالی کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اولگنار سولسشایر که شاگردانش شب گذشته (پنجشنبه) با تساوی خانگی بدون گل مقابل رئال سوسیه‌داد، در مجموع دو دیدار رفت و برگشت با نتیجه 4 بر صفر به پیروزی رسیدند و جواز حضور در مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا را دریافت کردند، پس از این بازی گفت: ما می‌خواستیم در این بازی هم گل‌هایی به ثمر برسانیم. گلی هم که به ثمر رساندیم و توسط VAR رد شد، نمی‌دانم که آیا برخورد لیندلوف با بازیکن حریف تأثیری روی گل داشت یا نه. مهم اما صعود ما به دور بعد بود و باید بابت این موضوع خوشحال باشیم، چون سوسیه‌داد تیم خوبی است. پنالتی هم که آنها به دست آوردند (به هدر رفت) زنگ خطری برای ما بود، به طوری که پس از آن و در نیمه اول اوضاع را تحت کنترل داشتیم، اما نیمه دوم خیلی کُندتر بودیم.

وی همچنین درباره مصدومیت بال ولزی‌اش که مجبور شد در دقیقه 59 جای خود را به آماد دیالو بدهد، اظهار داشت: به نظر می‌رسد دنیل جیمز دچار پیچ‌خوردگی شده باشد، اما امیدواریم مصدومیت او جدی نباشد. آسیب‌دیدگی جیمز سبب شد تا آماد دیالو حدود نیم ساعت فرصت بازی پیدا کند. امیدواریم برای بازی یکشنبه شب با چلسی هم اسکات مک تامینی، دونی فن‌دبیک و ادینسون کاوانی را در اختیار داشته باشیم. پل پوگبا اما همچنان برای چند هفته دیگر به دور از میادین خواهد بود.

سرمربی شیاطین سرخ در پایان خاطرنشان کرد: از حالا تا بازی‌های ملی، ما هفت یا هشت بازی مهم در لیگ برتر انگلیس در پیش داریم، بنابراین سه تا چهار هفته‌ای که تا بازی‌های ملی باقی مانده است، برای ما از اهمیت خیلی بالایی برخوردار هستند. ما در حال حاضر در جایگاه خوبی (دوم جدول رده‌بندی) هستیم و تیم اعتمادبه‌نفس خوبی دارد و امیدواریم برای بازی‌های پیش‌رو چند بازیکن مصدوم‌مان هر چه سریع‌تر به ترکیب بازگردند.

انتهای پیام/