به گزارش برنا، محمود واعظی روز جمعه در آیین افتتاح پروژه‌های مخابرات استان اصفهان گفت: فضای مجازی ۲ بخش دارد یک بخش مربوط به کسب و کار، آموزش و فعالیت و بخشی مربوط به اقداماتی است که نباید صورت بگیرد که با این بخش از فضای مجازی مخالفیم.

او ادامه داد: همواره شاهد این هستیم که اپراتورهای مختلف طی این سال‌ها متوقف نشدند و همیشه فعالیت‌ها به عنوان خدمت رسانی آماده بود امروز شاهدیم در استان اصفهان ۱۰۵۰ طرح با اعتبار ۳۴۰ میلیارد تومان به افتتاح رسیده است.

رئیس دفتر و سرپرست نهاد ریاست جمهوری بیان کرد: طی هشت سال گذشته اقدامات بزرگی در بخش وزارت ارتباطات، شرکت مخابرات ایران، همراه اول، ایرانسل و رایتل در سراسر کشور صورت گرفته است.

او خاطرنشان کرد: طی یکسال گذشته با شیوع کرونا اگر توسعه مخابرات در کشور نبود خدمات دولت به مردم، بخش خصوصی سرگرمی‌های مختلف و آموزش‌ها در سطح وزارت علوم، دانشگاه‌ها و آموزش و پرورش با مشکلات متعددی روبه رو می‌شد.

واعظی گفت: یکی از افتخارات دولت این بود که بستری فراهم شد تا دوران سخت کرونا برای مردم آسان شود و علاوه بر فعالیت‌هایی که در زمینه‌های مختلف ایجاد شد توجه ویژه به روستاها صورت گرفته است.

به گفته وی در وزارت ارتباطات و شرکت مخابرات ایرانسل و همراه تفاوتی میان مردم شهر و روستا قائل نشدیم.