شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#خوزستان

یک میلیون تومان جریمۀ ورود خودروهای‌ غیر بومی به خوزستان

یک میلیون تومان جریمۀ ورود خودروهای‌ غیر بومی به خوزستان

میزان جریمه تردد خودروها در زمان منع تررد یعنی از ساعت ۹ شب تا چهار بامداد ۲ میلیون ریال است که توسط دوربین های سطح شهر و همکاران ما اعمال قانون می شود.

رییس پلیس راهور خوزستان گفت: خودروهای با پلاک غیر بومی که وارد شهرهای قرمز خوزستان شوند، ۱۰ میلیون ریال جریمه خواهند شد. 

سرهنگ منصور جمشیدی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: محدودیت های خودرویی به شدت توسط دوربین ها و همکاران ما(به وسیله دست افزارهای هوشمند) در سطح استان اعمال می شود لذا انتظار داریم که مردم این موضوع را جدی بگیرند.

وی ادامه داد: میزان جریمه تردد خودروها در زمان منع تررد یعنی از ساعت ۹ شب تا چهار بامداد ۲ میلیون ریال است که توسط دوربین های سطح شهر و همکاران ما اعمال قانون می شود.

رییس پلیس راهور خوزستان گفت: روزانه بالغ بر سه هزار خودرو توسط دوربین ها و دست افزارهای هوشمند پلیس در استان جریمه می شوند که امیدواریم این آمار در آینده روند کاهشی داشته باشد.

وی عنوان کرد: با توجه به قانون منع تردد انتظار داریم مردم در ساعات مطرح شده، در خانه‌های خود بمانند و از تردد درون و بیرون از شهر خودداری کنند.

جمشیدی گفت: ماموران راهنمایی و رانندگی بدون هیچ گونه محدودیتی در نوک پیکان برخورد با بیماران کرونایی هستند و این موضوع باعث شد که خیلی از ماموران درگیر این بیماری شوند.

در حال حاضر ۱۱ شهرستان استان در وضعیت قرمز کرونایی قرار داشته همچنین هشت شهرستان نارنجی هستند.