شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#انتخابات#شورای نگهبان#انتخابات ۱۴۰۰

توصیه علی مطهری به شورای نگهبان بعد از اعلام کاندیداتوری در انتخابات ۱۴۰۰ /مهربان تر برخورد کنید

توصیه علی مطهری به شورای نگهبان بعد از اعلام کاندیداتوری در انتخابات ۱۴۰۰ /مهربان تر برخورد کنید

علی مطهری گفت: هم مردم باید در انتخابات مشارکت کنند و هم گروه ها و احزاب سیاسی در این انتخابات مشارکت کنند و مردم را برای شرکت در انتخابات تشویق کنند و سخن از کنار کشیدن به میان نیاورند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، علی مطهری امروز (پنجشنبه) در نشستی خبری با حضور اهالی رسانه، با تبریک میلاد حضر امیرالمومنین(ع) اظهار کرد: هدف از این دعوت ضمن بررسی مسائل روز، اعلام نامزدی خود در انتخابات ۱۴۰۰ است. با توجه به شرایط کشور و با توجه به تجربه و توانایی که در خودم احساس می کنم، لازم دیدم وارد این میدان بشوم.

>>>> بیشتر بخوانید؛

>>>> علی مطهری رسما کاندیدای انتخابات ۱۴۰۰ شد

مطهری گفت: همان طور که رهبر انقلاب فرمودند مشارکت بالا در انتخابات آینده مساله تاثیرگذاری است. ایشان فرمودند انتخاب اصلح در درجه دوم قرار می گیرد؛ هدف ما باید این باشد که مشارکت را در انتخابات بالا ببریم. درست است که مردم گلایه هایی از حوادث سال گذشته دارند، فشارهای اقتصادی و سختی معیشت مردم باعث گله مندی هایی است، اما باید توجه داشت اگر می خواهیم شرایط کشور به لحاظ سیاست داخلی و خارجی بهبود پیدا کند لازم است مردم پای صندوق های رای بیایند و نظر خود را اعلام کنند.

اهم اظهارات وی را در ادامه به نقل از فارس و ایسنا بخوانید؛

* با کنار کشیدن از صندوق های رای نه تنها مشکلات حل نمی شود بلکه افزوده می شود. هر مقدار مشارکت مردم افزون تر باشد انتخاب مردم واقعی تر خواهد بود.

* هم مردم باید در انتخابات مشارکت کنند و هم گروه ها و احزاب سیاسی در این انتخابات مشارکت کنند و مردم را برای شرکت در انتخابات تشویق کنند و سخن از کنار کشیدن به میان نیاورند و همچنین شورای نگهبان باید مقداری مهربان تر با کاندیداها برخورد کند و کسانی که قانون اساسی را قبول دارند و مشکلی ندارند را تایید کنند تا شور و نشاط خوبی بر پا شود.

این خبر تکمیل می شود.

۲۷۲۱۵