به گزارش برنا؛ در هفته‌ای که گذشت شاهد اتفاقات بسیاری در ورزش بودیم که در این گزارش به مهم‌ترین رویدادها اشاره می‌شود.

برنده هفته: پرسپولیس تهران

تیم فوتبال پرسپولیس تهران در بازی معوقه خود از هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر در سیرجان به مصاف تیم گل‌گهر رفت و توانست حریف خود را با نتیجه پرگل 5 بر صفر شکست بدهد تا 30 امتیازی شود و به عنوان صدرنشین در پایان نیم فصل نخست معرفی شود.

500

بازنده هفته: گل‌گهر سیرجان

تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان که شروع خیلی خوبی در بیستمین دوره رقابت‌های لیگ برتر داشت، در دیدار معوقه و پایانی خود در نیم فصل اول به مصاف پرسپولیس تهران رفت و مقابل حریفش با 5 گل مغلوب شد تا شکستی ناباورانه و دور از انتظار را متحمل شود.

501

سرمربی هفته: یحیی گل‌محمدی

یحیی گل‌محمدی، سرمربی تیم پرسپولیس تهران، در جدال با امیر قلعه‌نویی، سرمربی کهنه‌کار تیم گل‌گهر سیرجان، دست به کار بزرگی زد و توانست تفکراتش را دیکته کند تا قرمزپوشان به عنوان قهرمان نیم فصل معرفی شوند. او امیدوار است در پایان مسابقات به همراه پرسپولیس، پنجمین قهرمانی متوالی این تیم را جشن بگیرد.

511

ستاره هفته: مهدی طارمی

دوشنبه شب تیم‌های ماریتیمو و پورتو در دیدار پایانی هفته بیستم لیگ برتر پرتغال به مصاف هم رفتند که در پایان این مسابقه پورتو با نتیجه 2 بر یک پیروز شد. ابتدا پورتو با گل اوریبه روی پاس مهدی طارمی در دقیقه 14 دروازه ماریتیمو باز کرد اما چهار دقیقه بعد آندراده گل تساوی را به ثمر رساند. سرانجام اوتاویو دقیقه 90 گل پیروزی‌بخش پورتو را از روی نقطه پنالتی زد. امیر عابدزاده دروازه‌بان ماریتیمو در بازی برابر پورتو بود و علیپور از دقیقه 74 در ترکیب این تیم قرار گرفت. طارمی هم حضوری کامل در ترکیب داشت.

560

حمایت هفته: محمود فکری

محمود فکری، سرمربی تیم فوتبال استقلال با حمایت قاطعانه مدیریت این باشگاه برای ادامه حضورش روی نیمکت آبی‌پوشان مواجه شد تا او بتواند برنامه‌های خود را برای موفقیت استقلال اجرایی کند. تیم استقلال روز یازدهم اسفند در هفته شانزدهم لیگ برتر به میهمانی مس رفسنجان خواهد رفت.

502

پیشنهاد هفته: لیگ برتر فوتبال

هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور روز یازدهم اسفند با انجام هشت مسابقه برگزار می‌شود. در دیدارهای مهم تیم‌های پرسپولیس- سایپا، سپاهان- گل‌گهر و مس رفسنجان و استقلال تهران به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

دیدار تیم های پرسپولیس تهران-مس رفسنجان