شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#بارش برف

۵۰ کیلومتر از محور اصلی آستارا درگیر برف / راه‌ها برفی و باز است

۵۰ کیلومتر از محور اصلی آستارا درگیر برف / راه‌ها برفی و باز است

آستارا- ۵۰ کیلومتر از محور اصلی آستارا درگیر برف است و راه‌های اصلی، فرعی و روستایی شهرستان آستارا با وجود بارش برف باز است.

به گزارش خبرنگار مهر، با توجه به ادامه بارش برف در مناطق کوهستانی و جلگه‌ای آستارا، ستاد مدیریت بحران، دستگاه‌های امدادرسان، راهداری و هلال احمر با تمامی امکانات لازم در محورهای اصلی این شهرستان مستقر و فعال هستند و تمام تلاش آنها باز نگه داشتن راه‌های اصلی منطقه است.

بارش برف در شهرستان آستارا از حدود ساعت چهار بامداد چهارشنبه آغاز و از بعد از ظهر تشدید شده و به منظور خدمت رسانی مناسب سه اکیپ راهداری در محدوده‌های بهارستان، پلیس راه آستارا - تالش و نزدیکی شهر حویق مستقر شده‌اند.

بیشترین بارش برف هم اکنون در محور اصلی آستارا از مقابل بقعه امامزادگان تا تفرجگاه بی بی یانلو در گردنه کوهستانی حیران جریان دارد و با تلاش راهداران، نمک پاشی و برف روبی همچنان ادامه داشته و تاکنون موردی از حوادث جاده‌ای یا اسکان در راه ماندگان گزارش نشده است.

فرماندار آستارا در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه ۱۹ دستگاه ماشین آلات سنگین در مناطق درگیر با برف فعال و عملیاتی هستند، اظهار کرد: ۲۵ نیروی انسانی اقدامات لازم در زمینه راهداری، برف روبی و نمک پاشی را انجام می‌دهند.

عباس صابر با اشاره به حضور ۳ اکیپ راهداری، گفت: هم اکنون ۵۰ کیلومتر از محور اصلی شهرستان مرزی بندر آستارا درگیر با بارش برف است و در این ۵۰ کیلومتر نیروهای راهداری و دستگاه‌های خدمات رسان مستقر هستند.

کد خبر 5155880