شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#استقلال

جنجال دوباره در استقلال ؛ ستاره آبی پوشان دوپینگی شد؟ + سند

علامت قرمز معنادار در صفحه هروویه میلیچ در سایت ترانسفرمارکت و احتمال دوپینگی بودن هافبک آبی پوشان

شایعه جدید درباره هروویه میلیچ

پس از ترک شبانه ایران توسط هروویه میلیچ ، شایعات زیادی از جمله دوپینگی بودن هافبک آبی پوشان شنیده شده است. با نگاهی به صفحه این بازیکن در سایت ترانسفرمارکت، متوجه علامت قرمزرنگی می شویم که به شایعات اخیر مبنی بر دوپینگ هروویه میلیچ دامن می زند. اتفاقی که می تواند ارتباط مستقیمی با تاخیر در بازگشت وی به ایران داشته باشد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

به گزارش پارس فوتبال، علامت قرمز کنار نام هروویه میلیچ در سایت ترانسفر مارکت شایعاتی را به همراه داشته است. این علامت در ترانسفر مارکت چه پیامی می دهد؟

از روزی که ترنسفر مارکت علامت قرمز را کنار نام میلیچ گذاشت، شایعات دوپینگ او در فضای مجازی به راه افتاد. عده ای معتقد بودند دوپینگ بازیکن کروات استقلال محرز شده اما فدراسیون فوتبال آن را اعلام نمی کند. اما این ادعا صحت دارد؟

علامت قرمز در سایت ترانسفر مارکت تنها به معنی محرومیت نیست. وقتی بازیکنی از لیست تیمش خارج شود این علامت در صفحه ترانسفر مارکت او قرار می گیرد. در صفحه هروویه میلیچ، مدافع کروات استقلال همین علامت قرمز قرار گرفته است. بسیاری در فضای مجازی این علامت را به دوپینگ و محرومیت مرتبط دانستند، ادعایی که صحت ندارد!

در صفحه میلیچ در سایت ترانسفر مارکت، کنار علامت قرمز توضیحی به چشم می خورد؛ “special leave – cross-competition” اما این نوشته به چه معناست؟ توضیح کنار علامت قرمز میلیچ می گوید، ترک تیم به دلایل خاص حین مسابقات. همان مساله ای که طرفداران فوتبال به آن واقف هستند. میلیچ به دلیل مشکلاتی که با باشگاه و کادر فنی استقلال داشت تیم را ترک کرده است.

شایعه جدید درباره هروویه میلیچ

هواداران فوتبال نیز خود می توانند پیش از دامن زدن به شایعات یا کری و توهین در فضای مجازی، با یک سرچ ساده به حقیقت ماجرا و صحت و سقم شایعات، پی ببرند.