شوهر سمیرا زرگری سرمربی تیم ملی اسکی دلایل ممنوع الخروج کردن زنش را اعلام کرد + عکس و جزئیات

یوسف اتفاق همسر سمیرا زرگری در صحفه اینستاگرامی اش می گوید  در این سالها همه کار برای حمایت همسرش کرده است و حالا بخاطر اینکه درگیر پرونده طلاق او است، سمیرا زرگری را ممنوع الخروج کرده است.

سمیرا زرگری

سمیرا زرگری " سرمربی تیم ملی اسکی آلپاین که به علت ممنوع‌الخروج شدن از سوی همسرش نتوانست تیم ملی را در مسابقات قهرمانی جهان ایتالیا همراهی کند، اتفاقی که واکنش های بسیاری را در پی داشت.

تیم ملی اسکی آلپاین زنان و مردان ایران روز سه‌شنبه، به رقابت‌های قهرمانی جهان ایتالیا اعزام شدند اما سمیرا زرگری، سرمربی تیم زنان توسط همسرش ممنوع‌الخروج شد و نتوانست تیم ملی را همراهی کند.

سیر تا پیاز ممنوع الخروجی خانم اسکی باز ایرانی توسط شوهرش

سمیرا زرگری در صفحه شخصی خود در اینستاگرام خواستار حمایت مسئولان شده و نوشته " روزها، ماه‌ها و سال‌هاست که شغل من از طرف شوهرم مسخره می‌شود. شوهری که آمریکا به دنیا آمده و در ایران هم بزرگ نشده است. دلایل دیگر ممنوع الخروجی را هم خواهم گفت. فقط به حمایت مسئولان محترم نیاز دارم چون سال‌هاست برای پرچم کشورم زحمت کشیده‌ام و عاشق کشورم هستم.

شوهر سمیرا زرگری واکنش نشان داد

یوسف اتفاق همسر سمیرا زرگری سرمربی تیم ملی اسکی آلپاین در خصوص ممنوع الخروج شدن همسرش در صفحه شخصی اینستاگرامی اش نوشت:

اگر بجای من بودید چه میکردید ؟

آیا مردی که در بدو ازدواج؛

١- اجازه طلاق ، تحصیل ، کار خارج از منزل را به صورت قانونی به همسرش اعطا کرده به همسرش به چشم یک فرد که باید از حقوق مساوی برخوردار باشد نگاه کرده

۲- برایش اقامت دائم آمریکا و کارت اقامت اروپا گرفته

۳- با نبودش در خانه جهت تمرین برای مسابقات و کسب مقام برای پرچم کشورش ، هفته ها و ماه ها

4 - در اولین سالگرد ازدواج ماشین گران قیمت ، جهت سهولت در رفت و آمدش به او هدیه داده

5- برای اینکه از شمیران تا بیست اسکی در ترافیک خسته نشود ، منزلی روبروی پیست اسکی دربندسر خریداری کرده و ۳ دانگش را به نام او زده

6- برای اینکه دلتنگ مادرش نباشد ، ویلای شخصی ۲۰۰۰ متری پدر مرحومش در لواسان را در اختیار مادر زنش قرار داده -

7- برای اینکه دلتنگ برادرش نشود ، ویلای مسکونی شخصی خودش را در مجتمع آ اس پ شمشک در اختیار برادر زنش قرار داده

8- برای اینکه استقلال مالی داشته باشد ، هزینه های مدرس اسکی تاسیس شده را پرداخت کرده

9 - برای اینکه او را در راه رسیدن به هدفش ، شغلش ، آرزوهایش همراهی کند ، همه جوره تمام هزینه های مسافرتهای بین الملی ایشان را پرداخت کرده آیا به راستی چنین مردی که با آنچه که در توانش بوده ، چه مادی و چه معنوی ، همه جوره همسرش را دراه رسیدن به اهداف و آرزوهایش همراهی کرده ، و تا چهار ماه پیش هیچ مشکلی با خروج ایشان از کشور نداشته ، میتواند علت اصلی نرفتن همسرش به مسابقات بین المللی باشد ؟

همسرم خانم زرگری بیاد داری که چرا من با خروج شما مخالفت کردم ؟ چرا با وجود اینهمه بدی و زجری من برای شما باعث شده ام ، بعد از گذشت ۶ ماه رضایت به طلاق نمیدهید ؟

علت اصلی ممنوع الخروجی سمیرا زرگری چیست ؟

اینجانب یوسف اتفاق درخواست رسمی طلاق و سایر پرونده های تشکیل شده را در مراجع قانونی به صورت رسمی ثبت و رسیدگی هرچه سریعتر را خواستارم . باشد که در نبود من همسرم سرکار خانم زرگری به موفقیتهای روز از افزون دستیابند . و از حق قانونی خودم اعم از داشتن امنیت جانی و مالی و عدم ایجاد مزاحمت و تهدید در قبال خودم خانواده و آشنایانم دفاع خواهم کرد .