شهر خبر

ایران بهترین گزینه میزبانی مقدماتی جام جهانی است

دبیر کل فدراسیون فوتبال  مهدی محمدنبی

دبیرکل فدراسیون فوتبال گفت: فکر می کنم روی کاغذ ما بهترین گزینه برای میزبانی مرحله متمرکز مقدماتی جام جهانی هستیم.

به گزارش مشرق؛ مهدی محمدنبی، دبیرکل فدراسیون درباره سال ۹۹ و فعالیت های فدراسیون در این سال عنوان کرد: قبل از هر چیز ولادت حضرت علی(ع)و فرارسیدن روز مرد را به عموم مردم تبریک می گویم. بحث کرونا بر همه شئون زندگی در جهان تاثیر گذاشته بود و فوتبال هم از این موضوع مستثنی نیست.

ما در کل کشور باشگاهها،هیات های فوتبال استان ها،سازمان لیگ در رشته های فوتبال،فوتسال و فوتبال ساحلی آقایان و بانوان دهها هزار مسابقه برگزار می شود.پس از شیوع ویروس کرونا، با تشکیل ستاد مبارزه با کرونا در فوتبال و همچنین همکاری ستاد مبارزه با کرونا در ورزش فدراسیون فوتبال،سازمان لیگ و هیات های استانی با شجاعت و رعایت چارچوب های پروتکل ها موارد پیش بینی شد و چرخه فوتبال از حرکت نایستاد و مسابقات بر اساس تقویم پیش رفت.

دبیرکل فدراسیون فوتبال افزود: فدراسیون فوتبال درخواست میزبانی متمرکز رقابت های مقدماتی جام جهانی را داده است. در خردادماه بهترین آب و هوا در تهران است و از بُعد ورزشگاهها هم شرایط خوبی برای میزبانی داریم. این پیش بینی در فدراسیون صورت گرفته و فکر می کنم روی کاغذ ما بهترین گزینه برای میزبانی مرحله متمرکز مقدماتی جام جهانی هستیم.

دبیرکل فدراسیون درباره اینکه چه صحبتی با اعضای مجمع و کاندیداها دارد اظهار داشت: اعضای مجمع فدراسیون افرادی هستند که دستی بر آتش دارند و در فوتبال زندگی کرده اند. این اشخاص مسئولیت مهمی دارند که بهترین تشخیص را داشته باشند و به نوعی هم افزایی کنند تا فردی که برنامه محور است و در کارش به نظرات جمع توجه می کند انتخاب شود.هیات رییسه یک کار جمعی است و انفرادی نیست. نزدیک به ۶۹ کاندیدا در سمت های مختلف وجود دارند و امیدواریم اشخاصی که جمع بندی مجمع است برگزیده شوند تا فوتبال به بهترین شکل به توسعه خودش ادامه دهد.امیدواریم در این کار موفق و موید باشند.

فوتبال خواسته عام و خاص و پیر و جوان است و باید هزینه هایش را از حقوق خود دریافت کند. برای توسعه به سرمایه گذاری نیاز است و طبیعی است وقتی می توانیم موفق باشیم که بستر فراهم شود. امیدواریم حقوق حقه فوتبال وجود داشته باشد که موضوعات را جمع کنیم.

انتهای پیام/

منبع: فارس