شهر خبر

ناصری:‌ حیف است تیم صنعت نفت به دلیل مشکلات مالی از هم بپاشد/ می‌خواهیم در جمع بالانشین‌های جدول بمانیم


ناصری:‌ حیف است تیم صنعت نفت به دلیل مشکلات مالی از هم بپاشد/ می‌خواهیم در جمع بالانشین‌های جدول بمانیم

مدافع تیم فوتبال صنعت نفت آبادان تأکید کرد، او و دیگر بازیکنان و مربیان این تیم به دنبال تداوم حضور زردپوشان آبادانی در جمع بالانشینان جدول رده‌بندی لیگ برتر هستند.

عبدالله ناصری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره شرایط این روزهای صنعت نفت و بحران مالی در این تیم گفت: متأسفانه هنوز مشکلات برطرف نشده است. از طرفی ما شنیدیم که باشگاه قصد دارد در صورت حل نشدن این مشکل به بازیکنانی که پیشنهاد دارند، رضایت بدهد تا با فروش برخی بازیکنان مشکلات مالی را برطرف کند.

مدافع تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در ادامه افزود: تعداد زیادی از بازیکنان ما پیشنهادهای خوبی دارند، ولی امیدوارم بازیکنی از صنعت نفت جدا نشود. مسئولان به ما قول داده‌اند که تا چند روز دیگر پول وزارت نفت به حساب باشگاه واریز می‌شود و امیدوارم این اتفاق رخ دهد.

وی همچنین تأکید کرد: ما سال گذشته هم شرایط سختی داشتیم، ولی امسال تا الان 30 درصد پول گرفتیم و امیدوارم پرداختی‌ها به زودی به 50 درصد برسد. ما در موقعیت حساسی هستیم و حیف است تیم ما به دلیل مشکلات مالی از هم پاشیده شود. همه ما صنعت نفت را دوست داریم و می‌خواهیم با این تیم نتایج خوبی کسب کنیم تا دل هواداران هم شاد شود. امیدوارم مسئولان هر چه زودتر مشکلات را برطرف کنند و چند بازیکن خوب هم بگیریم تا تقویت شویم.

ناصری درباره اولین بازی تیمش در نیم‌فصل دوم که برابر پیکان خواهد بود، تصریح کرد: این بازی برای ما حساسیت خاصی دارد، چون می‌خواهیم در جمع بالانشین‌های جدول باقی بمانیم. این یک بازی شش امتیازی برای صنعت نفت است و امیدوارم پیکان را شکست بدهیم.

انتهای پیام/