به گزارش برنا؛ برنامه «سگ ها و گربه ها» (Cats & Dogs) در شبکه پرس تی وی این هفته به زبان طنز موضوعاتی همچون پیشنهاد رئیس بنیاد دفاع از دموکراسی به آمریکا مبنی بر تحویل واکسن کرونا به ایران در ازای بازپس‌گیری جاسوس‌ هایش، طرح جدید تونی بلر برای صدور پاسپورت کرونا و چنددستگی ویروس کرونا را به زبان طنز برای بینندگان خود بازگو می‌ کند.

 این برنامه با اجرای لمبیت اوپیک قرار است پیشنهاد دهد همانطور که آمریکایی‌ ها در قالب دیپلماسی واکسن خواسته اند که واکسن‌ کرونا بدهند و جاسوس هایشان را پس بگیرند، ایرانی‌ ها هم بر مبنای سیاست دیپلماسی ترامپ، رئیس جمهور سابق این کشور را از آمریکایی‌ ها طلب کنند و در ازایش کمی زعفران و پسته بدهند.

 برنامه «سگ ها و گربه ها» همچنین با توجه به پیشنهاد تونی بلر نخست وزیر تاریخ مصرف گذشته انگلیس که گفته بهتر است برای کسانی که واکسن زده اند پاسپورت کرونا صادر بشود، به شاهزادگان سعودی و امارات پیشنهاد می‌ دهد که تا دیر نشده، با پرداخت رشوه، این پاسپورت را دریافت کنند تا مبادا از قافله عقب بمانند.

برنامه «سگ ها و گربه ها» پنج شنبه ساعت ۲۱:۰۰ روی آنتن شبکه پرس‌ تی‌ وی می رود و بازپخش آن ساعت ۰۷:۰۰ و ۱۴:۰۰ روز جمعه، ۰۰:۰۰ و ۱۲:۰۰ شنبه و ۱۹:۰۰ روز یکشنبه است.