شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#حوزه

سردار فدوی: در لبه فناوری حوزه پزشکی دنیا قرار داریم


سردار فدوی: در لبه فناوری حوزه پزشکی دنیا قرار داریم

جانشین فرمانده سپاه در جشنواره شهید رهنمون گفت: امروز در عرصه پزشکی تخصصی در لبه تکنولوژی دنیا قرار داریم .

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری تسنیم، دریادار پاسدار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه در هشتمین آیین اعطای جایزه ملی شهید رهنمون با گرامیداشت یاد و خاطره حضرت امام خمینی(ره) و شهدای والامقام اظهار کرد: برغم تمامی توطئه‌ها و فشارهای همه جانبه دشمنان طی 4 دهه اخیر علیه انقلاب اسلامی، امروز انقلاب اسلامی با قدرت، اقتدار و بالنده به پیش می‌رود.

یم بخوانید. (کلیک کنید)ستاوردهای عظیمی برای انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران رقم خورده است.

دریادار فدوی با اشاره به توانمندی‌ها و ظرفیت‌های حوزه درمان در کشورمان اظهار کرد: امروز قابلیت‌های حوزه درمان و امداد ظرفیتی اطمینان بخش را برای تمامی تلاشگران در عرصه‌های مختلف فراهم کرده است.

وی افزود: مقایسه کشته شدگان در جنگ‌های دنیا با آمار شهدای والامقام دفاع مقدس بیانگر لطف و رحمت الهی و مجاهدت‌های ایثارگرانه تلاشگران عرصه امداد و درمان در جبهه‌ها بود که با کمترین زمان مجروحان مورد رسیدگی قرار می‌گرفتند و بحمدالله این ظرفیت‌های مطلوب روز به روز رشد و ارتقا یافته است.

جانشین فرمانده کل سپاه با تاکید بر اینکه امروز وضعیت سلامت، پزشکی و درمان ما قابل مقایسه با گذشته نیست گفت: امروز در عرصه پزشکی تخصصی در لبه تکنولوژی دنیا قرار داریم  و تمامی امور تخصصی پزشکی در کشورمان وجود دارد و خدمات ارزشمندی در تمامی حوزه‌ها به ملت ایران ارائه می‌شود.

سردار فدوی در ادامه افزود: مدعیان علم و تکنولوژی در اوضاع جدید با چالش‌های زیادی مواجه شده‌اند و رسانه‌های آنها تصاویری از رهاسازی بیماران را منتشر کرده‌اند اما با وجود تمامی کاستی‌ها و مشکلات رسیدگی به وضع بیماران در شرایط کرونایی در کشورمان به نحو مطلوبی صورت می‌پذیرد و این مهم مرهون مجاهدت کادر درمان و سیستم مدیریت و همراهی مردم است.

جانشین فرمانده کل سپاه در پایان تصریح کرد: امروز در تمامی حوزهها بیش از 40 سال تجربه اندوخته‌ایم و ظرفیت‌ها و توانمندی‌های ما در تمامی حوزه‌ها از قبیل حوزه سلامت، درمان و پزشکی رشد و پیشرفت چشمگیری نسبت به اوایل پیروزی انقلاب و دوران دفاع مقدس یافته است.

انتهای پیام/