شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#خوزستان#ترافیک#ناجا#استان خوزستان

ممنوعیت خروج پلاک‌های بومی از خوزستان

ممنوعیت

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا از ممنوعیت ورود پلاک‌های غیربومی و خروج پلاک‌های بومی از شهرهای استان خوزستان خبر داد.

به گزارش مشرق، سرهنگ احمد شیرانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا، به هشدار سازمان هواشناسی با سطح نارنجی اشاره و اظهار داشت: با توجه به هشدار مبنی بر بارندگی بصورت برف و باران و وزش باد و افت شدید دما که از امروز تا جمعه اکثر استان‌های کشور را در بر می گیرد لازم است رانندگان قبل از سفر از آخرین وضعیت جوی راهها اطلاع حاصل کنند و از سفرهای غیرضروری در این ایام خودداری کنند.

بیشتر بخوانید:

توقف فعالیت سایت صدور مجوز تردد بین شهری

وی گفت:همراه داشتن زنجیر چرخ در این فصل در هنگام سفر الزامی است. 

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا از آمادگی تیم‌های پلیس راه در سطح جاده ها خبر داد و گفت: پیش‌بینی‌های لازم برای تردد ایمن و بدون مشکل خودروها در جاده‌های کشور صورت گرفته است. 

سرهنگ شیرانی در پاسخ به دیگر پرسش فارس در خصوص اعمال محدودیت‌های کرونایی اعلام کرد: برابر مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا با توجه به قرار گرفتن شهرهای استان خوزستان در وضعیت قرمز ورود پلاک‌های غیربومی و خروج پلاک‌های بومی از شهرهای استان خوزستان ممنوع شده است.

وی افزود: ورود خودروهای شخصی به استان‌های شمالی با وضعیت زرد و شهرهای مشهد،قم، اصفهان،شیراز، بوشهر، بندرعباس، جزایرقشم و کیش با محدودیت و ممنوعیت همراه است.

سرهنگ شیرانی تاکید کرد: محدودیت تردد شبانه خودروها از ساعت ۲۱ تا ۳ بامداد کماکان در شهرهای گروه قرمز و نارنجی و زرد و آبی ادامه دارد.

منبع: فارس