شهر خبر

برخورداری: مقابل شهرداری ورامین بازی از دست ما در رفت/ شکست در مسابقات جهانی چند سال من را جلو انداخت


برخورداری: مقابل شهرداری ورامین بازی از دست ما در رفت/ شکست در مسابقات جهانی چند سال من را جلو انداخت

ملی‌پوش تیم تکواندوی لوازم خانگی کن گفت: در دیدار نیمه‌نهایی مقابل مس بسیار عالی بودیم، اما در دیدار فینال مقابل شهرداری ورامین بازی از دست ما در رفت.

مهران برخورداری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص نایب قهرمانی تیم کن در لیگ برتر تکواندو اظهار داشت: خدا را شکر که مجدداً بعد از مدتی خانواده تکواندو توانست دور هم جمع شود و شور و هیجان به شیاپ‌چانگ بازگشت. تیم ما تیم جوان و آینده‌داری است و تمام بچه‌ها نیز با تمام وجود در مسابقات پا زدند. در دیدار نیمه‌نهایی مقابل مس کرمان بسیار عالی بودیم، اما در دیدار فینال مقابل شهرداری ورامین بازی از دست ما درآمد و به نایب قهرمانی رسیدیم.

وی در خصوص اینکه این تیم توانایی کسب عنوان قهرمانی را در سال آینده دارد، گفت:  اگر از دو، سه سال پیش تیم ما را رصد کنید، متوجه می‌شوید بچه‌ها از نوجوانان وارد بزرگسالان شدند و سال به سال در حال بهتر شدن هستند. قطعاً در سال آینده نیز عملکرد بهتری خواهیم داشت و امیدوارم ماحصل همه این بازی‌ها منجر به پشتوانه خوبی برای تیم ملی کشورمان باشد.

ملی‌پوش تیم ملی تکواندو در خصوص حضور در تورنمنت بلغارستان عنوان کرد: حضور در این تورنمنت به ما کمک خواهد کرد و هر چقدر حضور ما در تورنمنت‌های برون مرزی و بی‌المللی بیشتر باشد به تجربیات ما اضافه خواهد شد و درمسابقات معتبر المپیک، جهانی و آسیایی نتایج درخشان‌تری را می‌گیریم.

برخورداری در خصوص اهداف خود عنوان کرد: در دوره گذشته جهانی فرصت همراهی تیم ملی را داشتیم و بابت شکست در آن مسابقات نیز خدا را شکر می‌کنم. من در ابتدای مسیر قهرمانی خود بودم و در همان ابتدای راه درس بزرگی گرفتم و من را چند سال جلو انداخت. سعی می‌کنم اشتباهات گذشته را تکرار نکنم و بتوانم در رویدادهای آینده دل مردم را شاد کنم. حضور در لیگ را در مسیر قهرمانی به عنوان هدف می‌بینم و پله پله جلو خواهم رفت و بعد از تورنمنت بلغارستان خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا آماده می‌کنم.

وی در خصوص وزن خود در مسابقات قهرمانی آسیا گفت: به احتمال خیلی زیاد در وزن 80- کیلوگرم حضور خواهم داشت و هدفم این است در المپیک آینده نماینده ایران در این وزن باشم و در شیاپ‌چانگ المپیک به عنوان نماینده ایران قدم بزنم.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در صفحه اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)