شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#بارسلونا#NBA

گسول: می‌خواهم مهارت و تجربه خود را در اختیار بارسلونا قرار دهم


گسول: می‌خواهم مهارت و تجربه خود را در اختیار بارسلونا قرار دهم

قهرمان پیشین NBA گفت: می‌خواهم مهارت و تجربه خود را در اختیار باشگاه بارسلونا قرار دهم و از این فرصت برای رسیدن به شرایط مسابقه و پیشرفت خودم استفاده کنم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پائو گسول، ستاره پیشین تیم‌های لس‌آنجلس لیکرز و ممفیس گریزلیز در لیگ اتحادیه ملی بسکتبال آمریکا اعلام کرد که به تیم زادگاه خود، بارسلونا پیوسته است.

گسول، بسکتبال خود را در سن 16 سالگی و از باشگاه بارسلونا آغاز کرد و در سال 1999 برای نخستین بار در تیم بزرگسالان این باشگاه به میدان رفت. او با بارسا 2 بار قهرمان لیگ اسپانیا شد و در سال 2001 قبل از اینکه به تیم ممفیس در NBA ملحق شود، عنوان با ارزش‌ترین بازیکن فینال لیگ اسپانیا را به خود اختصاص داد.

او در مورد بازگشت به بارسلونا گفت: می‌خواهم مهارت و تجربه خود را در اختیار باشگاه قرار دهم و از این فرصت برای رسیدن به شرایط مسابقه و پیشرفت خودم استفاده کنم. خوشحالم به باشگاهی برگشته‌ام که کارم را از آنجا شروع کرده‌ام. این فرصت جدید، مرا هیجان‌زده می‌کند.

آخرین بازی گسول 40 سال در ماه مارس سال 2019 برای میلواکی باکس بود. او به دلیل مصدومیت پای چپ، تنها 3 بازی برای باکس انجام داد.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در صفحه اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/