اولین عکس از پدر و نامادری/ انگشت های پای دانیال 9 ساله سبزواری قطع شد + فیلم گفتگوی اختصاصی
حجم ویدیو: 29.23M | مدت زمان ویدیو: 00:04:36

پرسنل بیمارستان شهید بهشتی سبزوار  با دیدن دانیال پسر 9 ساله سبزواری بغض کردند و اشک ریختند.

اخبار اختصاصی رکنا - کپی رایت

به گزارش اختصاصی خبرنگار رکنا، چند روز پیش، چند عکس دلخراش از یک پسر بچه 9 ساله به نام دانیال در فضای مجازی دست به دست می‌چرخید. این تصاویر خبر از یک جنایت هولناک در سبزوار را می‌داد. دانیال نام پسر بچه ای است که با پاهای سوخته و صورت زخمی در عکس ها مشاهده می شد.

دانیال 9 ساله از خرداد ماه سال جاری تا همین چند روز پیش به طرز وحشتناکی توسط پدر و نامادری اش شکنجه می‌شد. پدر او زمانی که با مادر دانیال زندگی می‌کرد وارد رابطه با زنی شد که نقشه کشف گنج را در سر داشت. پدر دانیال پس از بی توجه ای به خانواده خود از همسرش طلاق گرفت، همچنین اوموفق به گرفتن حضانت دانیال از همسرش شد.

شکنجه شدن بی رحمانه دانیال در خانه پدری / در سبزوار رخ داد

دانیال هنگامی که از برادر و مادرش جدا شد و به خانه پدرش می‌رفت فکرش را هم نمی‌کرد که به بدترین شکل ممکن شکنجه شود. پدر و نامادری دانیال پاهای او را را در آب جوش می گذاشتند حتی آن ها صورت دانیال را با آب جوش سوزاندن و دانیال را به فجیع ترین شکل ممکن مورد ضرب و شتم قرار دادند. همچنین شکنجه گران بی‌رحم به موادمخدر از جمله تریاک و شیشه اعتیاد شدید داشتند.

پلیس آگاهی سبزوار مدتی پس از انتشار فیلم و عکس ها در فضای مجازی موفق به دستگیری نامادری و پدر دانیال شدند. در حال حاضر دانیال در بیمارستان شهید بهشتی سبزوار بستری است.

قطع شدن انگشت پاهای دانیال در سبزوار

ابوالفضل مکرمی دایی دانیال در گفتگو اختصاصی با خبرنگار رکنا اظهار کرد : پزشکان 2 انگشت پای دانیال را در عمل جراحی قطع کردند او 9 ماه پیش به پدرش طبق قانون تحویل داده شد. دانیال از خرداد ماه امسال تا چند روز پیش در خانه پدرش مورد آزار و اذیت قرار می‌گرفت.

دایی کودک شکنجه شده گفت : پدر و نامداری دانیال او را به حمام می‌بردند و پاهای اورا داخل آب جوش می‌گذاشتند و موهای او را می کشیدند همچنین از شانه تا سینه دانیال آثار سوختگی دیده می‌شود.

وی ادامه داد : آن ها با همکاری یکدیگر با شلنگ دانیال را کتک می زدند. شکنجه گران  با چنگال داغ، شلاق و فندک وی را آزار می دادند. گوش دانیال آنقدر کشید شده بود که نیاز به بخیه داشت. متاسفانه پدر و نامادری دانیال با او کاری کردند که داعش هم نمی‌کرد.

دستگیری زن و مرد شکنجه گر در سبزوار

مکرمی افزود : پدر دانیال به خانواده خود بی توجه ای می‌کرد و همین موضوع باعث طلاق پدر و مادر دانیال شد. همچنین پلیس آگاهی و دادستان سبزوار دانیال را  با پدر و نامادری اش در بیمارستان رو به رو کردند.

دایی دانیال در پایان گفت : دانیال یک برادر دارد که حضانت او  با مادرش است. پدر و نامادری دانیال به دلیل اعتیاد به مواد تریاک و شیشه وی را شکنجه می کردند آن ها هم اکنون دستگیر شدند و در بازداشت هستند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.