شهرخبر

تمجید رئیس حزب لبنانی «التوحید العربی» از بیانات امام خامنه‌ای علیه نتانیاهو


تمجید رئیس حزب لبنانی «التوحید العربی» از بیانات امام خامنه‌ای علیه نتانیاهو

رئیس حزب «التوحید العربی لبنان» در صفحه توئیتر خود از بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی علیه نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و توصیف او به «دلقک صهیونیست» تمجید کرد و گفت که «سخنان امام خامنه‌ای معنای کامل عزت و کرامت بود».

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، «وئام وهاب» رئیس حزب «التوحید العربی» لبنان و وزیر سابق محیط زیست این کشور در توئیتی با اشاره به بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران درباره رژیم صهیونیستی و توصیف نخست‌وزیر آن به «دلقک صهیونیست» نوشت: سخنان امام خامنه‌ای علیه نتانیاهو معنای کامل عزت و کرامت بود».

وئام وهاب افزود: «سخنان امام خامنه‌ای علیه نتانیاهو معنای کامل کرامت و عزت در برابر کسی بود که ترامپ به او اجازه داد تا در سال‌های اخیر هر آنچه که دوست دارد انجام دهد».

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در صفحه اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

 رئیس حزب «التوحید العربی» لبنان در پایان این توئیت خود نوشت: «آیا زمان پایان کار این فرد مغرور فرا رسیده است؟ این معنای بیانات امام است».

رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران در بخشی از بیانات اخیرشان در دیدار با اعضای مجلس خبرگان رهبری نخست وزیر رژیم صهیونیستی «دلقک صهیونیست» خوانده و فرمودند: «در این میان آن دلقک صهیونیست بین‌المللی دائم می‌گوید ما نمی‌گذاریم ایران به سلاح هسته‌ای دست یابد"، در حالی که باید به او گفت اگر جمهوری اسلامی تصمیم به دستیابی به سلاح هسته‌ای داشت، او و بزرگ‌تر از او هم نمی‌توانستند مانع شوند».

حضرت آیت الله خامنه‌ای تأکید کردند: آنچه مانع جمهوری اسلامی برای ساخت سلاح هسته‌ای است، فکر و مبانی اسلامی است که ساخت هر سلاحی اعم از هسته‌ای یا شیمیایی را که موجب کشتار مردم عادی می‌شود، ممنوع می‌داند.

انتهای پیام