شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#کارگردان

مالباختگان سکه ثامن از کارگردان سریال "دادِستان" قدردانی کردند


مالباختگان سکه ثامن از کارگردان سریال "دادِستان" قدردانی کردند

بسیاری از گروه‌ها و افراد از جمله مالباختگان، طی نامه‌ای به خاطر بازنمایی مطالبات مردمی از ساخت سریال "دادِستان" تشکر کردند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، موضوعات عدالتخواهانه و ضد فساد مطرح شده در سریال "دادِستان" مورد توجه بسیاری از گروه‌ها و اقشار مختلف مردم قرار گرفته است. یکی از این گروه‌ها مالباختگان سکه ثامن است که با انتشار نامه‌ای خطاب به مسعود ده‌نمکی - کارگردان سریال "دادِستان"- از تلاش این سریال در احقاق حقوق مردم تشکر کردند.

متن نامه به شرح ذیل است:

از قدیم گفتن کلاهتو سفت بچسب تا باد نبردش 

اما از همین جا مالباختگان سایت سکه ثامن به تمام مسئولین امر اعلام می‌داریم که با وجودی که کلاهمان را سفت نگه داشته بودیم و خیلی هم حواسمان بود اما سایت سکه ثامن به وسیله یک زوج زن و شوهر فرهاد زاهدی‌فر و فرانک روشنى اصل با نام مبارک حضرت ثامن و با وجود تمام مجوزهای بانک مرکزی و وزارت صمت سال 1397 کلاه 4 هزار خانواده و کاربران تحصیل کرده سایت را برداشت و نه تنها اموالشان را در روز روشن به غارت برد که اعتماد و اعتقادشان را نیز به یغما برد و 4 هزار خانواده هنوز به دنبال احقاق حقشان هستند و‌ در دادگاه عدل الهی به دنبال باورهای پایمال شده می‌گردند.

از این که در سریال وزین و مردمی "دادِستان" تمام عوامل دست‌اندرکار سریال به این امر مهم پرداخته‌اند و با درایت تمام، سوژه مالباختگی مردم را به تصویر کشیده‌اند نهایت قدردانی را داریم و از آقای مسعود ده‌نمکی که نشان دادند دفاع از حق فقط در مرزها و به دشمنان خارجی خلاصه نمی‌شود و باید مملکلت را از دشمنان داخلی نیز مصون نگه داشت کمال قدردانی را داریم.

مالباختگان سکه ثامن با کمال خضوع و خشوع از شما دست‌اندرکاران و بازیگران بی‌ادعا نهایت سپاسگزاری را دارند. باشد که با به تصویر کشیدن این معضلات در آینده شاهد چنین فاجعه‌های دردناکی نباشیم؛  جناب آقای ده‌نمکی و‌ گروه فعال سریال دادستان از شما سپاسگزاریم.

انتهای پیام/