شهر خبر

نارضایتی بازیکنان تاتنهام از رویکرد مورینیو


نارضایتی بازیکنان تاتنهام از رویکرد مورینیو

بازیکنان تیم فوتبال تاتنهام از رویکردی که سرمربی پرتغالی‌شان در پیش گرفته، ناراضی هستند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نتایجی ضعیفی که تیم فوتبال تاتنهام اخیراً به دست آورده، باعث شده تا جایگاه ژوزه مورینیو در این تیم متزلزل شود و حالا گفته می‌شود که بازیکنان تاتنهام هم از رویکردهای تاکتیکی سرمربی پرتغالی خود به ستوه آمده‌اند.

نشریه «اتلتیک» در این رابطه گزارش داد؛ برخی بازیکنان هجومی تاتنهام احساس می‌کنند تمریناتی که ژوزه مورینیو برای تیم در نظر گرفته، بیش از اندازه روی تاکتیک‌های دفاعی تیم و اشتباه نکردن تمرکز دارد و از اینکه او کمتر به تاکتیک‌های هجومی توجه دارد، ناراضی هستند.

طبق این گزارش؛ برخی بازیکنان هجومی تاتنهام حتی به صورت خصوصی اظهار داشته‌اند که آنها هنوز به حرکات و تاکتیک‌‌های هجومی که زیرنظر مائوریسیو پوچتینو آموخته بودند، متکی هستند چون در زمان مورینیو بر کارهای هجومی تأکید زیادی نشده است.

تاتنهام در امر گلزنی به شدت به هری کین و هیونگ‌مین سون وابسته است و اگر این دو روی فرم نباشند، اسپرز کار سختی برای گلزنی دارد. در سوی دیگر گرث بیل و دله آلی هم می‌توانند به تاتنهام کمک کنند، اما آقای خاص این فصل خیلی از این دو بازیکن استفاده نکرده است.

نشریه انگلیسی «تلگراف» مدعی شده؛ مدیران باشگاه تاتنهام در صورتی که اقدام به اخراج آقای خاص از سرمربیگری این تیم کنند، یولیان ناگلسمان سرمربی کنونی لایپزیگ را به عنوان جانشین او در نظر دارند.

تاتنهام که از 23 بازی اول خود 36 امتیاز کسب کرده و در حال حاضر در رده نهم جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس است، در 6 بازی اخیر لیگ برتری‌اش تن به پنج شکست مقابل تیم‌های لیورپول، برایتون، چلسی، منچسترسیتی و وستهام داده است.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در صفحه اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/