پاتک پلیس به تبهکاران و اوباش تهرانی /  پایتخت رنگ آرامش گرفت + عکس و فیلم
حجم ویدیو: 5.19M | مدت زمان ویدیو: 00:00:48

به گزاش گروه حوادث رکنا، سردار حسین رحیمی رییس پلیس تهران اظهار کرد : در ششمین طرح رعد پلیس تعدا 365 موبال قاپ، زورگیر و نوامیس مردم دستگیر شدند.

سردار رحیمی گفت : در این بین 99 قاپ زن و 127 نفر استفاده گننده از سلاح سرد، 124 نفر فروشنگان مواد مخدر دستگیر و بالغ بر 1400 سلاح سرد کشف شد همچنین 41 نفر اراذل و اوباش که برهم زنندگان آرامش محله ها بودند بازداشت شدند.

وی افزود : محدودیت تردد های کرونایی کماکان ادامه دارد.

دستگیری 129 نفر از اراذل و اوباش در طرح اقتدار

سردار رحیمی گفت: ۲۱۹ نفر از اراذل و اوباش در طرح اقتدار دستگیر شدند، ۵۹ نفر از اراذل و اوباش سطح دار بودند.

سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ در حاشیه اجرای طرح صاعقه و اقتدار، اظهار کرد: امروز در واقع شاهد اجرای همزمان دو طرح عملیاتی پلیس پایتخت هستیم.

وی گفت: در طرح اقتدار با اراذل و اوباش، مزاحم کنندگان نوامیس، آلوده کنندگان تفرجگاه‌های تفریحی برخورد شد و برخی هم که فروشندگان مواد مخدر بودند، دستگیر شدند.

سردار رحیمی افزود: استفاده کنندگان از سلاح سرد و قاپ زنان هم در طرح صاعقه شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ ادامه داد: طرح‌های ما تا شب عید ادامه دارد علاوه بر آن که درگیر ایجاد امنیت برای شهروندان در شب عید هستیم طرح‌ها را پیش می‌بریم.

وی افزود: حجم حضور شهروندان در مراکز خرید به شدت افزایش پیدا کرده است با استفاده از پلیس پیشگیری، آگاهی و امنیت برنامه ریزی کلانی کرده ایم تا شهروندان در کمال آرامش و امنیت خرید داشته باشند.

سردار رحیمی با اشاره به اینکه ترافیک عصر افزایش پیدا کرده است و پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی بیشتری را به کار گرفته است، گفت: در حین این اقدامات از برخورد با سارقان، حاملان سلاح سرد و قاپ زنان کوتاه نمی‌آییم.

در هشتمین مرحله طرح اقتدار، ۱۲۹ حکم قضایی برای مخفی گاه‌های اراذل و اوباش، پاتوق‌ها اخذ شد و ۵۹ پرونده در خصوص شرارت، عربده کشی، قدرت نمایی بود، ۴۰ فقره مربوط به مزاحمت نوامیس در تفرجگاه‌ها و ... بود، ۶ فقره از این حکم‌ها مربوط به سو استفاده از سلاح و ۲۲ فقره توزیع مشروبات الکی بود.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ بیان کرد: در این طرح برخورد با توزیع کنندگان مواد محترقه غیر مجاز برخورد شد، یک میلیون و ۲۰۰ هزار بسته مواد محترقه غیر مجاز از محل دپوی آن‌ها کشف شد.

وی با اشاره به اقدامات پلیس در هشتمین مرحله طرح اقتدار گفت: ۱۲۱ محله آلوده پاکسازی شد، از جمله تعداد زیادی قهوه خانه، سفره خانه، باشگاه‌های بدنسازی، تفرجگاه‌ها شامل آن‌ها بود، محله‌های مانند تهرانپارس، افسریه، خزانه، نازی اباد، خاک سفید، اتابک و... از این افراد پاکسازی شدند.

سردار رحیمی ادامه داد: ۲۱۹ نفر از اراذل و اوباش در طرح اقتدار دستگیر شدند، ۵۹ نفر از اراذل و اوباش سطح دار بودند که مواردی مانند قطع دست، گوش یک نفر و... را در پرونده خود داشتند، ۱۰۳ نفر مزاحم نوامیس کوچه‌ها و پارک‌ها بودند، ۳ نفر از اوباش که توزیع مشروب داشتند ۳۱ نفر که در قهوه‌ها اقدام به شرارت می‌کردند که دستگیر شدند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.