شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#فوتبال#تیم فوتبال#مورینیو#تاتنهام

ناگلسمان گزینه جانشینی مورینیو در تاتنهام


ناگلسمان گزینه جانشینی مورینیو در تاتنهام

سرمربی کنونی تیم فوتبال لایپزیگ گزینه اصلی جانشینی آقای خاص در تاتنهام است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ژوزه مورینیو که تیم تحت‌هدایتش در 13 بازی اخیر در رقابت‌های مختلف تنها سه برد کسب کرده و جایگاهش در تاتنهام متزلزل است، ممکن است در پایان فصل از این تیم برود. بر اساس گزارش نشریه انگلیسی «تلگراف»، مدیران باشگاه تاتنهام در صورتی که اقدام به اخراج آقای خاص از سرمربیگری این تیم کنند، یولیان ناگلسمان سرمربی کنونی لایپزیگ را به عنوان جانشین او در نظر دارند.

ژوزه مورینیو که در ماه نوامبر 2019 با قراردادی چهار ساله جانشین مائوریسیو پوچتینو اخراجی شد، شروع نسبتاً خوبی با این تیم داشت اما در ادامه عملکرد تیمش دچار اُفت شد. پیش از این شبکه تلویزیونی «ESPN»مدعی شده بود دنیل لوی رئیس باشگاه تاتنهام تا پایان فصل منتظر می‌ماند و سپس در خصوص ادامه همکاری با آقای خاص تصمیم‌گیری خواهد کرد، بنابراین مورینیوی 58 ساله تا پایان فصل فرصت دارد تا برای حفظ جایگاهش در تاتنهام تلاش کند.

تاتنهام که از 23 بازی اول خود 36 امتیاز کسب کرده و در حال حاضر در رده نهم جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس است، در 6 بازی اخیر لیگ برتری‌ تن به پنج شکست مقابل تیم‌های لیورپول، برایتون، چلسی، منچسترسیتی و وستهام داده است.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در صفحه اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/