شهر خبر

حجت نظری: کارمندان شهرداری تهران جزو اولویت‌های دریافت واکسن کرونا قرار بگیرند


حجت نظری: کارمندان شهرداری تهران جزو اولویت‌های دریافت واکسن کرونا قرار بگیرند

عضو شورای شهر تهران گفت: کارگران، رانندگان تاکسی و اتوبوس، راهبران و مأموران مترو، کارکنان فروشگاه‌ها و بهشت زهرا و تمام کسانی که به عنوان کارمندان شهرداری در صف اول مقابله با کرونا هستند جزو اولویت‌های اول دریافت واکسن قرار بگیرند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ حجت نظری در جریان جلسه شورای شهر تهران  طی تذکری درمورد اختصاص سهمیه واکسن کرونا اظهار کرد: همه در جریان نامه‌ای که اخیراً در فضای مجازی منتشر شده و در آن درخواست قرار گرفتن هنرمندان در اولویت دریافت واکسن کرونا مطرح شده بود، قرار دارید. نامه‌ای که واکنش‌های زیادی را در پی داشت و خوشبختانه با موضع‌گیری به موقع هنرمندان مردمی نیز همراه و مشخص شد آنچه گفته شده دستکم مطالبه‌ای جدی از سوی اکثریت هنرمندان کشور نبوده است.

وی تصریح کرد: علی‌ایحال تذکر اینجانب خطاب به شهرداری تهران و ستاد ملی مقابله با کرونا و ‌وزارت بهداشت است. لازم است این ستاد اولویت‌هایش برای واکسن کرونا را به طور شفاف و با اعلام ظرفیت و اسامی دریافت کنندگان واکسن اعلام کند و شهرداری تهران هم باید ترتیبی اتخاذ کند تا کارگران شهرداری، رانندگان تاکسی، اتوبوس، راهبران قطارهای مترو، کارمندان و ماموران ایستگاه‌های مترو، پاکبانان، کارمندان میادین میوه و تره‌بار، فروشگاه‌های بزرگ، آتش‌نشانان، کارمندان بهشت زهرا و تمام کسانی که به عنوان کارمندان شهرداری در صف اول مقابله با کرونا هستند جزو اولویت‌های اول دریافت واکسن قرار بگیرند، چرا که این عزیزان در تمام روزهایی که گروه های مختلف شهروندان با محدودیت یا کاهش ساعات کاری همراه بودند، با حداکثر توان درحال ارائه خدمات به شهروندان بودند و متاسفانه تعدادی از آنان نیز به کرونا مبتلا شده وحتی مواردی نیز جان خود را از دست داده‌اند.

نظری در پایان گفت: لازم است شهرداری تهران با استفاده از هر ابزاری که در اختیار دارد رایزنی و پیگیری‌های خود را آغاز کند و از طرف دیگر نیز ستاد ملی مقابله با کرونا نیز به جای اختصاص واکسن به مسئولان و ... آن را در مرحله اول به شهروندانی اختصاص دهد که به خدمت‌رسانی به شهروندان دیگر مشغولند  و در معرض آسیب کرونا قرار دارند.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در صفحه اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

انتهای پیام/