شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#تهران#تعزیرات#شهر تهران

نظارت شبانه‌روزی تعزیرات بر بازار تا پایان ۱۵ فروردین


نظارت شبانه‌روزی تعزیرات بر بازار تا پایان 15 فروردین

مدیرکل تعزیرات حکومتی شهرتهران گفت: ما تا پایان ۱۵ فروردین تعطیلی و عدم حضور گشت‌ها را نخواهیم داشت و گشت‌ها در سطح شهر تهران در خدمت مردم هستند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، محمدعلی اسفنانی با اشاره به اینکه بخش اعظم انرژی تعزیرات به بازار شب عید معطوف است، اظهار کرد: شرایط مطلوب نیست و استدعا داریم مردم در خریدها، ویروس را مدنظر داشته و مراعات کنند.

وی با اشاره به افزیش قیمت میوه های وارداتی گفت: پیگیری هایی صورت گرفته و بر اساس آنچه دریافتم، عدم ثبت سفارش میوه ها در موعد مقرر باعث افزایش قیمت شده است.

اسفنانی همچنین در خصوص گرانی سایر میوه ها که مردم در تامین آن ها دچار مشکل بودند، افزود: ما با آن هایی که گران تر از قیمت متعارف اقدام به فروش می کنند، برخورد کرده ایم.

مدیرکل تعزیرات حکومتی شهرتهران گفت: هر ساله طرحی ویژه برای عید داریم و امسال متاثر از فضای کرونایی هستیم که بخش قابل توجهی از نیروها را در حوزه کالاهای سلامت محور حفظ می کنیم.

اسفنانی با اعلام اینکه ان شاالله شاهد احتکار نباشیم، افزود: ما در ایام تعطیلات و بصورت شبانه روزی کشیک داریم و گشت های ما آماده حضور در مکان هایی هستند که گزارش تخلف آن ها می رسد.

وی گفت: ما تا پایان 15 فروردین تعطیلی و عدم حضور گشت ها را نخواهیم داشت و گشت ها در سطح شهر تهران در خدمت مردم هستند.

اسفنانی افزود: برخی کالاها پروسه خاصی برای عرضه شبکه ای می طلبند و ممکن است کالایی مثل سوخت و آرد و... خارج از شبکه توزیع شود.

وی خاطرنشان کرد: در مراکز درمانی هم شاهد تخلفاتی هستیم که ضرورت دارد ما حضور یابیم.

اسفنانی ادامه داد: این مراکز باید شبانه روزی سرویس دهند و این آمادگی وجود دارد که نیروهای ما حضور پیدا کنند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی شهر تهران گفت: حوزه میوه نیز از اوایل بامداد کار توزیع را انجام می دهند و ممکن است از نظر گران فروشی نظارت داشته باشیم.

اسفنانی اضافه کرد: ما آمادگی داریم در ساعات اولیه روز و حتی هر زمان از شبانه روز اقدام به نظارت نماییم.

وی افزود: به شرکت هایی که تعهد ارزی نداده اند، نظارت داریم تا کشور دچار مشکلی برای تامین ارز نشود.

انتهای پیام/