عبدالهی از هدایت آلومینیوم استعفا داد

با وجود اینکه باشگاه آلومینیوم پس از جدایی رسول خطیبی و پیوستن او به تیم تراکتور، از حمید عبدالهی به عنوان سرمربی جدید تیم اراکی نام برد، اما این مربی انصراف خودش را از ادامه همکاری با آلومینیوم اراک اعلام کرد.

متن استعفای حمید عبدالهی به صورت زیر است:

"به‌نام آنکه عهدش وفاست

مدیریت محترم باشگاه آلومینیوم اراک، جناب آقای سعیدعباسی

باسلام

همانطور که مستحضر هستید از روزی که به دعوت رسول خطیبی برای کمک به باشگاه آلومینیوم همکاریم را آغاز نمودم، باتمام توان برای پیشبرد اهداف باشگاه تلاش کردم اما همان طور که می‌دانید بعداز جدایی خطیبی از تیم فوتبال بزرگسالان، اعتماد کامل برای ادامه همکاری با بنده وجود نداشت و چون باشگاه به دنبال انتخاب گزینه اصلح برای هدایت تیم است و بنده هم از نظرفنی و اخلاقی به سرمربی سابق تیم تعهد دارم، لذا از ادامه همکاری با باشگاه آلومینیوم اراک انصراف داده و امیدوارم با استعفا اینجانب موافقت فرمایید.

پیشاپیش از کمک‌ها و اعتماد جنابعالی و هیات مدیره محترم کمال تشکر را دارم.

حمیدرضا عبدالهی"

حمید عبدالهی همچنین در خصوص انصراف از ادامه همکاری با آلومینیوم اراک گفت: خوشحالم توانستیم با هدایت رسول خطیبی و حمایت هواداران بی نظیر اراکی نتایج فوق العاده‌ای کسب کنیم که دراین مسیر پرفراز و نشیب کادر مدیریتی باشگاه و کارخانه همواره حامی ما بودند و استاندار محترم نیز مانند یک پدرمعنوی به هر صورتی از مجموعه ما حمایت کرد.

وی افزود: همه می‌دانند رسول خطیبی فرزند آذربایجان و تراکتور  است و برای کمک به تراکتور درنگ نکرد. من به هوادارن اراکی هم که به بنده لطف داشتند گفتم؛ تا قبل ازتمرین کسی از باشگاه رسما بامن صحبت نکرد و سرتمرین بحث موقت بودن مطرح شد که در شان من نبود. کلمه موقت یعنی دوستان به دنبال سرمربی هستند و من هم اخلاقی به رسول خطیبی تعهد داشتم و بچه‌های جنوب شهر تهران رفیق نیمه راه نیستند.

عبدالهی با اشاره به پیوستن به کادرفنی تراکتور تصریح کرد: به همین خاطر از ادامه همکاری با باشگاه آلومینیوم اراک انصراف می‌دهم تا این باشگاه با فراق بال نقشه راه آینده‌اش را به طور قطعی ترسیم کند نه موقت! امیدوارم روحیه جنگندگی و سبک کاری‌مان در تراکتور پاسخ دهد و اتفاقات خوبی را برای تی‌تی‌ها (لقب هواداران تیم تراکتور تبریز) رقم بزنیم.