شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#استقلال

عضو هیئت مدیره استقلال در کنایه به رئیس : پاسخ به کری خوانی وزیر در شان باشگاه نیست !

حجت نظری عضو و سخنگوی هیئت مدیره استقلال مدعی شد که کری خوانی وزیر ارتباطات در حد صحبت های هواداری است و در شان باشگاه نیست که پاسخ آن را بدهد. این در حالی است که خلیل زاده رئیس هیئت مدیره آبی ها اولین کسی بود که واکنش تندی به کری خوانی آذری جهرمی داشت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

حجت نظری عضو و سخنگوی هیئت مدیره استقلال مدعی شد که کری خوانی وزیر ارتباطات در حد صحبت های هواداری است و در شان باشگاه نیست که پاسخ آن را بدهد. این در حالی است که اسماعیل خلیل زاده رئیس هیئت مدیره آبی ها اولین کسی بود که واکنش تندی به کری خوانی آذری جهرمی داشت.

حجت نظری، سخنگوی باشگاه استقلال در نشست خبری آنلاین امروز (دوشنبه) اظهار داشت:

از امروز فعالیت‌های رسانه‌ای باشگاه به همراه اسپانسر آغاز شده است و امیدوارم این فعالیت‌ها مثمرثمر باشد.

وی در مورد اینکه چرا باشگاه استقلال واکنش مناسبی به استوری وزیر ارتباطات نداشت، گفت:

آقای جهرمی خودش اعلام کرد این موضوع را در قالب وزیر بیان نکرده و در قالب هوادار مطرح کرده است. باشگاه استقلال پاسخی به صحبت‌های هواداری نمی‌دهد و در شأن باشگاه نیست این کار را انجام دهد. ما محلی از اعراب نداریم که شأن باشگاه را برای پاسخ به صبحت‌های هواداری بدهیم.

سخنگوی باشگاه استقلال درباره بحث کمک مالی اسپانسر باشگاه تصریح کرد:

باید از کارگزار باشگاه تشکر کنم که از زمان تعامل باشگاه با این کارگزار شرایط خوبی فراهم شده و دور از انصاف است که نگوییم بیش از تعهدش در قبال باشگاه عمل کرده است. جا دارد قدردانی خودم و هیئت مدیره را از کارگزار اعلام کنم. در هیئت مدیره و صحبت‌هایی که با کارگزار داشته‌ایم، گفته شده است آنچنان دغدغه‌ای وجود ندارد و هواداران اطمینان داشته باشند، کارگزار براساس تعهدی که داشته است، باز هم بنا دارد کمک‌ها را کامل انجام دهد. کارگزار طبق صحبت‌هایش آمادگی برای کمک‌های ارزی را اعلام کرده است. در بحث حوزه بین‌الملل هم برای انجام کاری یا پیگیری موردی، آقای حمید آصفی عضو هیئت مدیره استقلال حضور دارد.

نظری درباره موضع باشگاه استقلال در قبال انتخابات فدراسیون فوتبال و اینکه به علی کریمی رأی داده می‌شود یا نه، گفت:

ما هنوز جلسه‌ای نداشتیم و صحبتی بین مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره نبوده و تصمیم نهایی گرفته نشده است. اگر نیاز باشد چه مدیرعامل و چه هیئت مدیره صحبت‌هایی با کاندیداها خواهند داشت. ممکن است تصمیم‌گیری علنی اعلام شود و این امکان هم وجود دارد که اعلام نشود. آنچه مهم است، حفظ منافع باشگاه است.