شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#هندبال

پاکدل: در شوک لغو مسابقات جوانان آسیا هستم/ آنهایی که فدراسیون را زدند به خودشان بیایند


پاکدل: در شوک لغو مسابقات جوانان آسیا هستم/ آنهایی که فدراسیون را زدند به خودشان بیایند

رئیس فدراسیون هندبال در واکنش به لغو مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا، توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، علیرضا پاکدل در خصوص لغو مسابقات هندبال نوجوانان و جوانان قهرمانی آسیا اظهار داشت: ظاهراً از کنفدراسبون هندبال آسیا نامه‌ای در خصوص لغو مسابقات ارسال شده است و احتمالاً مسابقات لغو شده است. اگر مسابقات جهانی هم لغو شده باشد، قهرمانی آسیا هم برگزار نمی‌شود.

وی در ادامه افزود: 12 مرحله اردو داشتیم و یکی از آماده‌ترین تیم‌های جوانان چند سال اخیر بودیم. بیش از 13 بازی تدارکاتی برگزار کردیم و در حال حاضر دو بازی بین المللی در یزد . کنفدراسیون هندبال آسیا  زمانی که سیدبندی‌ مسابقات را اعلام کرد، متوجه شدیم ژاپن و چین‌تایپه در این رویداد حضور ندارند و ما شانس جهانی شدن و مدال را داشتیم.

رئیس فدراسیون هندبال گفت: ابتدای کار کرونا جلوی ما گرفت، اما خیلی زود تمرینات شروع کردیم. برای بازیکنانم که نسل خوبی هستند بسیار ناراحتم، چرا که در اردو به صورت فشرده شرکت کردند و در لیگ نیز حضور داشتند. به خاطر تیم جوانان، لیگ را زود تمام کردیم و  ناراحت هستم که یک رویداد بزرگ را بازیکنان از دست دادند.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا با لغو مسابقات، تورنمنت یزد ادامه می‌یابد،گفت: تورنمنت یزد را تمام می‌کنیم. برگزاری این تورنمنت کار بزرگی بود و در این شرایط تنها رشته‌ای بودیم که تورنمنت بین‌المللی برکزار کردیم. هیئت و اداره کل یزد و وزارت امور خارجه تلاش کردند تا این مسابقه برگزار شود و تورنمنت را تمام می‌کنیم.

پاکدل یادآوری کرد: برای نوجوانان هم 14 اردو برگزار کردیم. هنوز در شوک هستیم، اما شرایط جهان و آسیا اقتضا می‌کرد این تصمیم گرفته شود. آنهایی که سر لغو میزبانی ایران شیطنت کردند و فدراسیون را زدند، امروز باید به خودشان بیایند و باید به هوش باشند. اگر هم میزبان بودیم باز هم این مسابقات لغو می‌شد. اگر امروز میزبان بودیم کلی هزینه کرده بودیم و به لحاظ مالی هم به ضررمان بود.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در صفحه اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/