شهر خبر

دنیامالی در صحن مجلس:

مجلس از قانون لغو تحریم‌ها عقب‌نشینی نمی‌کند

مجلس از قانون لغو تحریم‌ها عقب‌نشینی نمی‌کند

نماینده مردم بندرانزلی در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس ذره‌ای از قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها عقب‌نشینی نخواهد کرد و دولت باید به این قانون تمکین کند.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد دنیامالی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی طی تذکری شفاهی، گفت: مجلس شورای اسلامی از قانون مصوب خود مبنی بر اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها و صیانت از حقوق ملت‌ ایران، ذره‌ای عقب‌نشینی نمی‌کند و دولت هم باید به این قانون تمکین کند.

وی متذکر شد: آمریکایی‌ها چه پیش از انقلاب و چه پس از آن، هر روز خباثت خود را علیه مردم ایران به کار گرفتند و آمریکا و همچنین کشورهایی چون فرانسه و انگلیس مسئول خون ۲۴۰هزار شهید انقلاب اسلامی، دوران دفاع‌مقدس و همچنین ترورهای ناجوانمردانه هستند.

نماینده مردم بندرانزلی در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: علت تحریم‌های ظالمانه آمریکایی‌ها آن است که رژیم صهیونیستی به جنایت‌های خود علیه ملت‌های مسلمان ادامه دهد و جای تأسف دارد با وجود آنکه غربی‌ها هر کاری علیه مردم ما انجام می‌دهند، برخی از سیاستمداران همچنان اصرار به اعتماد به آمریکایی‌ها و کشورهای اروپایی دارند.

وی با بیان اینکه غربی‌ها ثابت کردند که صادق نیستند،گفت: اگر ادعای صداقت دارند، باید بدون قید و شرط تحریم‌های ظالمانه جمهوری اسلامی ایران را لغو کنند.

کد خبر 5153645
زهرا علیدادی