شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#مجلس#پروتکل الحاقی#تحریم#نماینده مردم

تاخیر اجرای مصوبه مجلس برای لغو تحریم ها باید با نظر پارلمان باشد


تاخیر اجرای مصوبه مجلس برای لغو تحریم ها باید با نظر پارلمان باشد

نماینده مردم قائمشهر در مجلس گفت: اگر در اجرای مصوبه مجلس درخصوص لغو اجرای پروتکل الحاقی ۳ ماه به تاخیر بیفتد، تاخیر ۳ ساله آن نیز دور از ذهن نخواهد بود.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، کیوان مرادیان کوچکسرائی نماینده قائمشهر در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (دوشنبه 4 اسفند) قوه مقننه و  در واکنش به موافقت نامه آژانس بین المللی انرژی اتمی و سازمان انرژی هسته ای کشورمان، گفت: در شرایطی طرح مجلس تبدیل به قانون شد که نه تنها چرخ های سانتریفیوژ نچرخید ، بلکه چرخ اقتصاد و تولید نیز نچرخید و تحریم ها نیز لغو نشد.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در صفحه اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

نماینده مردم قائم شهر در مجلس بیان کرد: اگر قرار بر تاخیر اجرای مصوبه مجلس بود، باید با نظر مجلس این اتفاق می افتاد و اگر در اجرای مصوبه مجلس درخصوص لغو اجرای پروتکل الحاقی 3 ماه به تاخیر بیفتد، تاخیر 3 ساله آن نیز دور از ذهن نخواهد بود، اما مصوبه علمی و جامع مجلس در شرایطی اتفاق افتاد که عرصه به دشمن تنگ شد و امروز این ماییم که بر تحریم ها غالب شده ایم و دشمن مستأصل شده است و چیزی دیگر در دست ندارد و حرف ما این است که باید بر سر مصوبه و تصمیم خود بایستیم.

همچنین علی اکبر علیزاده  با اشاره به توافق غیرقانونی سازمان انرژی اتمی و آژانس بین‌المللی اتمی، گفت: آیا مجلس در برابر این اقدام فریاد «هیهات من‌الذله» سر می‌دهد و قانون‌شکنان را به جای خود خواهد نشاند و جهت محاکمه به قوه قضائیه معرفی خواهد کرد؟

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی در پایان با بیان اینکه امروز روز تصمیم‌گیری برای عزت و یا خدای نکرده ذلت مجلس یازدهم در 3 سال باقی مانده است، اظهار کرد: وای به حال ما که به گونه‌ای رفتار کنیم که لیبرال‌ها بتوانند پیام رهبری را زیر پا بگذارند.

انتهای پیام/