شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#قدیمی#کرونا

محمدرضا الوند در خواب مصنوعی/ حال نویسنده تئاتر خوب نیست


محمدرضا الوند در خواب مصنوعی/ حال نویسنده تئاتر خوب نیست

مدیر و نویسنده نام‌آشنای تئاتر که همه را یادِ مجله قدیمی شهید آوینی می‌اندازد این روزها درگیر کرونا شده و در کما به سر می‌برد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، محمدرضا الوند نامی آشنا و باسابقه در بخش مدیریت تئاتر است. او امسال در بخش انتخاب برگزیدگان جشنواره‌های تئاتر استان‌ها در جشنواره تئاتر فجر حضور داشت و در بسیاری از گفت‌وگوهای رسانه‌ای‌اش، از رونقِ تئاتر بعد از یک سال ابراز امیدواری کرده بود. الوند بعد از جشنواره حالا گرفتار کرونا شده و در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان بعثت، بستری است. 

الوند کارشناس ارشد تئاتر، نویسنده و پژوهشگر تئاتر است و در طول سال‌ها فعالیت اجرایی، مسئولیت‌های مختلفی در هنرهای نمایشی برعهده داشته است. مشاور هنری تماشاخانه سنگلج، رییس شورای نظارت و ارزشیابی و مدیر اجرایی کانون تئاتر دانشجویی از مسئولیت‌های او است. وی علاوه بر نمایشنامه‌نویسی در زمینه نقد و تحلیل نیز با نشریات مختلفی همکاری و فعالیت داشته است.الوند هم اکنون مدیر هماهنگی امور استان های اداره کل هنرهای نمایشی است.

البته این نویسنده، مدیر و پژوهشگر حوزه آثار نمایشی و تئاتر، در مجله شهید آوینی سال‌ها مشغول همکاری بوده و سوابق ارزشمندی در حوزه انقلاب اسلامی و دفاع‌مقدس دارد. همسر این هنرمند و نویسنده در گفت‌وگویی با خبرنگار خبرگزاری تسنیم  اعلام کرد که محمدرضا الوند بعد از ابتلا به بیماری کرونا، وضعیتِ نگران‌کننده‌ای دارد و از مردم خواست برای این هنرمند دعا کنند. 

او تأکید کرد: متأسفانه همسرم بعد از جشنواره تئاتر فجر به کرونا مبتلا شد و الان در بیمارستان بعثت بستری است. پزشکان به ما گفته‌اند برای سلامتی‌شان دعا کنیم، چرا که ریه "الوند" خیلی درگیر شده است. 

همسر محمدرضا الوند همچنین درباره سطح هوشیاری‌اش، گفت: بیهوش کردند تا لوله تنفسی در گلوی‌شان قرار دهند؛ چون آزاردهنده است، خوشبختانه در کما نیست و سطح هوشیاری دارند. 

خبرگزاری تسنیم برای این نویسنده و هنرمند شناخته شده حوزه تئاتر آرزوی صحت و سلامتی دارد. 

انتهای پیام/