شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#جدید

انتصاب رئیس جدید سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی با حکم دژپسند


انتصاب رئیس جدید سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی با حکم دژپسند

محمدعلی افتخاری زیدآبادی به سمت ریاست سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از روابط عمومی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، محمد علی افتخاری طی حکمی از سوی فرهاد دژپسند، وزیر امور اقتصادی و دارایی  بعنوان رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی منصوب شد.

در این مراسم که با حضور، عباس معمارنژاد، معاون امور بانکی، بیمه و شرکت های دولتی وزیر اقتصاد در سالن جهاد اقتصادی این وزارتخانه برگزار شد، از زحمات قسوریان جهرمی تقدیر و حکم افتخاری ابلاغ گردید.

در بخشی از حکم افتخاری آمده است: بدینوسیله، با عنایت به مصوبه مورخ 21 دی ماه 1399 مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، به موجب این حکم به سمت رئیس هیات مدیره و مدیر عامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی به مدت سه سال منصوب می شوید و انتظار می رود در راستای برنامه های دولت دوازدهم و برنامه های راهبردی وزارت امور اقتصادی و دارایی اهتمام ورزید.

وی پیش از این نیز عضو هیات مدیره و قائم مقام سازمان اموال تملیکی بوده است و همچنین ریاست امور منابع انسانی و پشتیبانی، مدیر مسئولی نشریه برنامه، عضویت در شورای راهبری توسعه مدیریت،  دبیری هیأت امنای صندوق قرض الحسنه  از جمله سوابق مدیریتی و اجرایی وی در سازمان برنامه و بودجه است.

انتهای پیام/