شهر خبر

تحلیلگر عراقی:

اسرائیلی‌ها مقرهایی در اقلیم کردستان عراق دارند

اسرائیلی‌ها مقرهایی در اقلیم کردستان عراق دارند

یکی از تحلیلگران عراقی از ایجاد مرکز حملات سایبری رژیم صهیونیستی در اربیل خبر داد و اینکه اسرائیلیها مقرهایی در اقلیم دارند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المعلومه، عباس العرداوی تحلیلگر سیاسی عراقی، دولت اقلیم کردستان عراق را به تسهیل برای ایجاد مرکز حملات سایبری رژیم صهیونیستی در اربیل متهم کرد.

وی بیان کرد: بارزانی ها بر این باورند که مشکل صهیونیستها با اعراب است و ربطی به آنها ندارد.

العرداوی تاکید کرد: اربیل سکویی برای حملات سایبری اسرائیل برای فعالیت در منطقه و ترویج تحرکات عادی سازی در عراق با هدف اطلاع از واکنش مردم عراق است.

این تحلیلگر عراقی بیان کرد: حزب دموکرات کردستان عراق بر این باور است که مشکل صهیونیستها با اعراب است و ربطی به کردها ندارد.

العرداوی تاکید کرد: روابط بارزانی ها با اسرائیل محکم است. سفرهای دوجانبه در جریان است و اسرائیلی ها مقرهایی در اقلیم دارند.

این تحلیلگر عراق افزود: طبق قوانین عراق، روابط با اسرائیل جرم است. شاهد نوعی رکود از سوی دستگاه قضایی هستیم. اوضاع ایجاب می کند که دولت عراق برای ممانعت از تحرکات اسرائیل در اقلیم کردستان عراق، تحرکی انجام دهد.

عباس العرداوی» تحلیلگر مسائل سیاسی عراقی روز چهارشنبه به پایگاه خبری «المعلومه» این کشور گفته بود: پایگاه آمریکا که در اربیل هدف قرار گرفت، حاوی یک مرکز آموزش ارتش های سایبری آمریکا است که هدایت درگیری ها در منطقه را عهده دار هستند.

کد خبر 5152881