شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#کمیته ملی#المپیک

حضور هیئت رئیسه فدراسیون تنیس در نشست هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک


حضور هیئت رئیسه فدراسیون تنیس در نشست هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک

هفتاد و نهمین نشست هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک ظهر امروز (یکشنبه) با حضور اعضای هیئت رئیسه فدراسیون تنیس برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک، اعضای هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک ظهر امروز هفتاد و نهمین نشست خود را برگزار کردند و طی آن با میزبانی از اعضای هیئت رئیسه فدراسیون تنیس به بحث و بررسی در مورد شرایط روز کاروان اعزامی ایران به المپیک 2020 توکیو و وضعیت فدراسیون‌های المپیکی پرداختند.

کیکاوس سعیدی دبیرکل و سخنگوی کمیته در خصوص نشست امروز هیئت اجرایی گفت: در ابتدای این نشست سید رضا صالحی امیری گزارش کاملی را از بازدید و حضور در فدراسیون‌های مختلف طی هفته گذشته ارائه داد و مشکلات و درخواست فدراسیون‌های مربوطه را به اطلاع اعضای هیئت اجرایی رساند.

وی یادآور شد: در ادامه نشست آخرین وضعیت رشته‌های المپیکی و شرایط حاضر در اردوهای آماده‌سازی آنان مورد بحث و بررسی قرار گرفت و اعضا به بحث و تبادل نظر پیرامون این موضوع پرداختند.

سعیدی به حضور اعضای هیئت رئیسه فدراسیون تنیس در این نشست اشاره کرد و گفت: طبق سیاست جدید هیئت اجرایی مقرر شده تا در نشست‌های مختلف، اعضای هیئت رئیسه فدراسیون‌ها حضور یافته و ضمن ارائه گزارش به تشریح برنامه‌های پیش‌روی فدراسیون خود بپردازند که در همین راستا عزیزی بهمراه فرزین ضیا آذری دبیر و مهرافزا منوچهری نایب رئیس فدراسیون و اعضای هیئت رئیسه امروز در نشست هیئت اجرایی حضور یافتند و گزارشات بسیار کاملی از فعالیتهای انجام شده و برنامه های سال آینده خود ارائه دادند.

وی ادامه داد: اعضای هیئت اجرایی بعد از استماع گزارشات و صحبت‌های عزیزی و همراهان از تلاش‌ها و پیگیری های مثبت این فدراسیون در مدت استقرارشان در فدراسیون تقدیر و تشکر و اعلام کردند که قطعا فدراسیون تنیس با این اعضا و پیپگیری های مربوطه می‌تواند روزهای خوش و موفقی را در پیش داشته باشد.

سخنگوی کمیته ملی المپیک در پایان گفت: آخرین بخش از نشست هیئت اجرایی نیز به گزارش کمیسیون پزشکی کمیته ملی المپیک اختصاص داشت که طی آن ترکان با حضور در نشست، فعالیت‌های این کمیسیون را طی سال گذشته و برنامه ای پیش بینی شده تا المپیک توکیو را برای حاضرین در نشست هیئت اجرایی ارائه داد. برخی درخواست‌های واصله از سوی فدراسیون‌ها نیز در پایان نشست مورد بررسی و تصمیم گیری اعضا قرار گرفت.

در این نشست سید رضا صالحی امیری رئیس، کیکاووس سعیدی دبیرکل ، طاهریان و باقرزاده نواب رئیس، علیرضا رحیمی ، مجید شایسته، علی دادگر، سید عبدی افتخاری، غلامعلی محمد علیپور، مجید کیهانی ، محسن رضوانی، هادی ساعی حضور داشتند.

انتهای پیام/