شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#تفاهم نامه#فاضلاب

بهره برداری از مرکز ارتباط با مشترکان آب و فاضلاب/ تفاهم نامه ای بین آبفا و شرکت پست امضا شد


بهره برداری از مرکز ارتباط با مشترکان آب و فاضلاب/ تفاهم نامه ای بین آبفا و شرکت پست امضا شد

مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: مرکز پیام گستر (CRM) این شرکت به عنوان یک مرکز ارتباط مستمر با مشترکان آب و فاضلاب به زودی به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، رمضانعلی سبحانی فر، به عنوان مدیرعامل شرکت  ملی پست و حمید رضا جانباز، مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور تفاهمنامه همکاری در زمینه تبادل اطلاعات مکانی را امضا کردند.

حمید رضا جانباز، مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور  در این مراسم اظهار داشت: مرکز پیام گستر (CRM) این شرکت به عنوان یک مرکز ارتباط مستمر با مشترکان آب و فاضلاب به زودی به بهره برداری می رسد؛ زیرساخت های این مرکز به سرعت درحال آماده سازی است و احتمال دارد هفته آینده به بهره برداری برسد.

وی بهره برداری از این مرکز را رویدادی مهم در ارائه خدمات بهتر و مطلوب‌تر به مشترکان آب و فاضلاب در سراسر کشور دانست و گفت: تلاش می‌شود بخشی از این مرکز به پست اختصاص یابد تا بتوان از ظرفیت های این شرکت نیز برای ارائه بهتر خدمات به مشترکان بهره گرفت.

جانباز در خصوص انعقاد تفاهمنامه همکاری با شرکت پست، گفت: قرار است در این تفاهمنامه همکاری اطلاعات و داده های شرکت آب و فاضلاب کشور و نیز اطلاعات و داده های شرکت ملی پست با یکدیگر به اشتراک گذاشته شود تا بدین وسیله دو شرکت بتوانند خدمات بهتری به مردم ارائه کنند.

مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور از پیشنهاد مدیرعامل شرکت ملی پست برای واگذاری بخشی از خدمات این شرکت به دفاتر پیشخوان خدمات دولت و ارتباطات و فناوری اطلاعات روستایی استقبال کرد و خاطرنشان ساخت: بهتر است در ابتدا بخشی از خدمات به شکل آزمایشی در چند شهر واگذار شده و پس از کسب اطمینان از نتایج مثبت، آن را به کل کشور تعمیم داد.

وی افزود: پس از انعقاد این تفاهمنامه کارگروهی برای پیگیری مفاد تفاهمنامه و میزان پیشرفت آن در استان های کشور تشکیل شده و هر چند مدت یکبار گزارش پیشرفت کارها را ارائه کنند.

انتهای پیام/