شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#آمریکا

تیراندازی در نیواورلئان آمریکا ۳ کشته برجا گذاشت

تیراندازی در نیواورلئان آمریکا ۳ کشته برجا گذاشت

وقوع تیراندازی در یک فروشگاه اسلحه در نیواورلئان آمریکا سه کشته برجا گذاشت.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از یو اس ای تودی، پلیس آمریکا اعلام کرد فردی وارد یک فروشگاه اسلحه در حومه نیواورلئان شده و به سوی مشتریان و کارمندان آتش گشوده که در نتیجه آن به جز تیرانداز، دو نفر دیگر هم به ضرب گلوله کشته شده اند.

کلانتر محلی «جوزف لوپینتو» در رابطه با این حادثه گفت: فرد تیرانداز در ابتدا به دو نفر داخل مغازه حمله کرد و سپس به سمت چند نفر دیگر - اعم از کارمند یا مشتری فروشگاه - در داخل و خارج از ساختمان تیراندازی کرده است.

گفتنی است، در حالی که روزانه خبرهای متعددی در خصوص تیراندازی در آمریکا و آمار بالای جان باختگان در این حوادث منتشر می‌شود؛ اما لابی قدرتمند سلاح در آمریکا اجازه نمی‌دهد که قانونی در خصوص اعمال محدودیت برای در اختیار داشتن سلاح در این کشور تصویب شود.

در دسترس بودن سلاح گرم در آمریکا و فروش انواع مختلف آن در فروشگاه‌ها سبب شده تا اغلب مردم سلاح گرم در اختیار داشته باشند به همین دلیل آمار قتل در این کشور با استفاده از سلاح گرم بسیار بالا است.

این وضعیت رفته رفته تبدیل به یک بحران شده به طوری که تیراندازی در آمریکا به سوی مردم بی دفاع تبدیل به موضوعی همیشگی شده و سالانه هزاران نفر در این کشور بر اثر اصابت گلوله کشته می‌شوند.

کد خبر 5152804