شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#تهران#جنوب تهران#قاچاق#رئیس پلیس

کشف ۲۱۳ دستگاه سوئیچ شبکه قاچاق در جنوب تهران


کشف 213 دستگاه سوئیچ شبکه قاچاق در جنوب تهران

رئیس پلیس  امنیت اقتصادی  تهران بزرگ  از کشف ۲۱۳ دستگاه سوئیچ شبکه (روتر)  قاچاق درجنوب تهران خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ سرهنگ علی ولیپور گودرزی با اعلام خبر کشف 213 دستگاه سوئیچ شبکه (روتر) قاچاق در جنوب تهران، درباره جزئیات این خبر اظهار کرد: مأموران معاونت مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ در بازدید از انباری در خیابان فدائیان اسلام مشاهده کردند مقادیری سوئیچ شبکه (روتر) خارجی در محل موجود است و متصدی انبار اقدام به ارائه اسناد گمرکی کرد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ افزود: اسناد و کالاها از طریق سامانه گمرکی بررسی شد که با کالاهای موجود مطابقت نداشته و آدرس محل تخلیه کالاها باید شهرستان خمین باشد که به تهران انتقال شده بود.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه کاراگاهان در رصدهای اطلاعاتی موفق شدند مالکان کالاها را شناسایی کنند، افزود: متهمان با هماهنگی مقام قضائی در یک عملیات پلیسی دستگیر شدند.

وی عنوان کرد: متهمان در تحقیقات اعلام کردند مالک کالا نیستند و افراد دیگری مالک کالا هستند، با وی شراکت دارند و از نوع کالاها اطلاعی نداشته است.

گودرزی ادامه داد: متهمان در بازجوئی‌های اولیه  به جرم ارتکابی معترف شدند و به مراجع قضائی معرفی شدند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با بیان اینکه  کارشناسان ارزش ریالی اموال کلاهبرداری شده را  100 میلیارد ریال اعلام کرده‌اند، گفت: کالاها شامل تعداد 213 دستگاه سوئیچ شبکه (روتر) محصول کشور مکزیک بوده است.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در صفحه اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/