شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ورامین#سال آینده

زوار: تلاش می‌کنیم جام قهرمانی را از شهرداری ورامین پس بگیریم/ نایب قهرمانی به دلم نمی‌نشیند


زوار: تلاش می‌کنیم جام قهرمانی را از شهرداری ورامین پس بگیریم/ نایب قهرمانی به دلم نمی‌نشیند

سرمربی تیم کن گفت: تلاش خواهیم کرد سال آینده جام قهرمانی خود را که نزد تیم شهرداری ورامین به امانت است را باز پس بگیریم.

محمدرضا زوار در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص نایب قهرمانی کن در لیگ برتر تکواندو اظهار داشت: امسال با توجه به شرایط کرونا یک مقدار تمرینات‌مان کمتر بود و خیلی به بچه‌هایی که در شهرستان بودند دسترسی نداشتیم و نمی‌توانستیم آنها را رصد کنیم که همین موضوع کار را سخت کرده بود. از طرفی ملی‌پوشان شهرداری ورامین در اردوی تیم ملی حضور داشتند و این تیم از این فرصت برای صف‌آرایی روبه‌روی ما استفاده کرد و به قهرمانی رسید.

وی تصریح کرد: تلاش خواهیم کرد سال آینده جام قهرمانی خود را که نزد تیم شهرداری ورامین به امانت است را باز پس بگیریم. نیروی جوانی و بازیکنان با استعدادی در مجموعه کن حضور دارند و روز گذشته شاهد بودیم حامد اصغری در مقابل سروش احمدی نایب قهرمان جهان با اختلاف اندک مغلوب شد و بازی زیبایی را ارائه کرد. باخت اصغری برای ما برد بود، البته در چند بازی نیز اشکالاتی داشتیم و برخی از بازیکنان به دلیل جوانی انتظارات را برآورده نکردند. در مجموع تیم من به خاطر جوانی نمره قبولی در حد قهرمانی گرفت، اما نایب قهرمانی به دل من نمی‌نشیند.

سرمربی تیم کن در خصوص عدم برگزاری دیدار رده‌بندی گفت: اگر در نیمه‌نهایی مغلوب شده بودیم، دوست داشتم دیدار رده‌بندی برگزار شود. در بازی‌های لیگ و در این مرحله حتماً باید عناوین سوم و چهارم مشخص می‌شد اما به نظر برگزاری مسابقات به صورت ضربدری تصمیم ناشیانه‌ای بود و باید به صورت دوره‌ای مسابقات برگزار می‌شد. قطعاً سال آینده راضی به برگزاری مسابقات به صورت گروهی و ضربدری نخواهیم بود و باید مسابقات به صورت دوره‌ای برگزار شود.

زوار در خصوص غیبت تیم کن در مسابقات جام نقش جهان گفت: کن به قوانین و مقررات من‌درآوردی سازمان لیگ اعتراض کرد و در مسابقات حاضر نشد. باید همه چیز در آیین‌نامه سازمان لیگ آمده باشد اما متاسفانه اینگونه رفتار نشد. شاید اگر تجربیات مسئولان سازمان لیگ بیشتر بود این اتفاقات نمی‌افتاد. با غیبت کن در مسابقات نقش جهان و برتری شهرداری ورامین در مسابقه نخست مقابل مقاومت تکلیف قهرمان این مسابقات مشخص شد. در حالی که نباید مسابقات اینگونه باشد و باید قوانین با خرده‌جمعی کسانی که سالیان سال در لیگ‌های پایه حضور دارند نوشته و مکتوب شود.

وی افزود: اینکه یک تیم که تنها ثبت‌نام اولیه انجام داده است در خصوص نحوه برگزاری مسابقات نظر بدهد به هیچ عنوان درست نیست. امیدوارم این اتفاقات در سال 1400 پیش نیاید و از تجربیات بزرگان استفاده شود. حضور کن در جام نقش جهان می‌توانست مانند لیگ برتر جذابیت رقابت برای کسب عنوان قهرمانی و نایب قهرمانی را افزایش بدهد، اما قوانین دست و پا گیر مانع این کار شد.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در صفحه اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/