شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس#ستاره پرسپولیس

با درخشان ترین ستاره پرسپولیس آشنا شوید ؛ سوپرمن سرخ شماره ۸ می‌پوشد

سوپرمن این روزهای پرسپولیس درست در جایی بازی می‌کند که در آن تخصص دارد و به عنوان هافبک دفاعی توانسته است عملکرد فوق‌العاده‌ای از خود ارائه کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

چراغ اول بازی با گل‌گهر سیرجان را احمد نوراللهی روشن کرد. درحالی که این دیدار در نیمه اول متعادل پیش می‌رفت ناگهان در دقیقه ۳۰ شماره ۸ گل زد تا زمینه‌ساز ۴ گل دیگر هم شود. هافبک دفاعی پرسپولیس در این دیدار نه تنها گل اول بازی را به ثمر رساند بلکه در همان نیمه اول و روی ضربه کرنر احمد زنده‌روح و شوت علی‌اصغر عاشوری توپ را از روی خط دروازه تیمش بیرون کشید. نوراللهی هافبک پرسپولیس هم که در نیم‌فصل اول با نظر گل‌محمدی در چند پست مختلف به کار گرفته شد، با ۶ گل بهترین گلزن و با ۲ پاس گل بهترین پاسور پرسپولیس بود؛ او در جمع سرخپوشان بیشترین شوت را هم زد و بالاترین دقت را هم داشت که باعث شد تا براساس آمار بهترین بازیکن نیم‌فصل اول پرسپولیس باشد. این هافبک کم‌حرف و بی‌حاشیه مدتی را به‌عنوان مهاجم کاذب بازی کرد که با انتقاداتی هم همراه شد اما حالا با بازی در پُست تخصصی خودش توانسته نه تنها ۶ گل برای تیمش بزند بلکه در امور دفاعی نیز کمک شایانی به بسته ماندن دروازه پرسپولیس کرده است.

تیم یحیی گل‌محمدی علاقه زیادی به فوتبال مالکانه دارد و بر همین اساس برای آنکه تیم حریف را تحت فشار بگذارند، باید توپ را دائماً به گردش دربیاورند. از جلو پرس کنند و اجازه ندهند آنها از نیمه خودشان خارج شوند. احمد نوراللهی به‌عنوان یک هافبک دفاعی در کنار میلاد سرلک همواره در موقعیتی است که توپ را دریافت می‌کند و روی بازی تأثیر می‌گذارد. او در عین حال، همیشه خودش را در موقعیتی می‌گذارد که اگر حریف صاحب ضدحمله شد، بتواند پوشش بدهد. بدین روی شماره ۸ پرسپولیس از اهمیت بسزایی در ترکیب تیمش برخوردار است. سوپرمن این روزهای پرسپولیس درست در جایی بازی می‌کند که در آن تخصص دارد و به عنوان هافبک دفاعی توانسته است عملکرد فوق‌العاده‌ای از خود ارائه کند.

احمد نوراللهی با همین آمادگی جسمانی و فنی بالا می‌تواند یکی از نفرات اصلی تیم ملی ایران و دراگان اسکوچیچ در راه صعود به جام جهانی‌ باشد.