شهر خبر

ادامه تکروی‌های کیانوش رستمی با غیبت در اردوهای تیم ملی وزنه‌برداری


ادامه تکروی‌های کیانوش رستمی با غیبت در اردوهای تیم ملی وزنه‌برداری

با وجودی که به نظر می‌رسید با اتفاقات سال گذشته کیانوش رستمی تن به تمرینات و برنامه‌های اردویی بدهد، اما او غایب دو اردوی برگزار شده تیم ملی بود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کیانوش رستمی که در مسابقات جهانی وزنه‌برداری 2019 اوت کرده بود، باید تا پایان ماه اکتبر در یک گزینشی دیگر شرکت می‌کرد تا حضور در یک مسابقه گزینشی در دوره شش ماهه دوم برای او ثبت شود. رستمی حضور در دو مسابقه ایتالیا و سوئیس اقدام کرد اما مورد موافقت دو کشور قرار نگرفت، دلیل آن هم اقدام دیرهنگامش بود. وی بعد از اتمام مهلت ارسال اسامی، خواستار حضور در این رقابت‌ها شده بود.

بعد از این اتفاق بار دیگر همه به این قهرمان بزرگ که دو مدال المپیک در کارنامه دارد متذکر شدند که عدم همراهی تیم ملی و تن ندادن به برنامه‌های اردوی تیم ملی منجر به اوت کردن‌های متوالی و از دست دادن حضور در مسابقات گزینشی شده است. اتفاقی که شانس قهرمان دوره گذشته بازی‌های المپیک برای حضور در توکیو را به حداقل رساند.

رستمی همان وقت مصاحبه‌هایی داشت و از صحبت‌هایش به نظر می‌رسید که قصد تجدید نظر در رویه سابقش را دارد. رویه‌ای که از سوی هیچ کارشناس و پیشکسوت و اهل فنی مورد قبول نبود.

همان روزهایی که همه امیدوار بودند این قهرمان از اتفاقات گذشته درس عبرت بگیرد و مثل سایر وزنه برداران تن به تصمیمات اردویی بدهد، المپیک به خاطر شیوع کرونا یک سال به تعویق افتاد و تا مدت‌ها اردوی تیم ملی تشکیل نشد، اما با شروع مجدد اردوها و در حالی که شاگردان برخواه تاکنون در راستای المپیک دو اردوی آماده سازی را پشت سر گذاشته‌اند، کیانوش رستمی باز هم در هر دو اردو غیبت داشته و اینطور که پیداست با رویه سابق می‌خواهد آخرین شانس کسب سهمیه المپیک را که مسابقات آسیایی ازبکستان است، پشت سر بگذارد. جایی که البته حتی اگر امتیاز خوبی هم بگیرد و اوت نکند، باز هم به خاطر از دست دادن چند مسابقه، معلوم نیست بتواند سهمیه المپیک پیش‌رو را بگیرد.



انتهای پیام/