خانم دکتر تهرانی در مطب به جرم سقط جنین و قتل شبه عمد بازداشت و روانه زندان شد.به‌ دنبال مرگ زن جوان هنگام سقط جنین، خانم دکتر و منشی او بازداشت و مطب به دستور بازپرس جنایی پلمب شد.

به گزارش رکنا، 4 بعد از ظهر پنجشنبه 30 بهمن گزارش مرگ زن جوانی در یک مطب زنان و زایمان در محدوده تهرانپارس به بازپرس جنایی اعلام شد.با اعلام این خبر تحقیقات به دستور بازپرس حبیب‌الله صادقی آغاز شد؛ در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد که زن جوان به همراه همسر و مادرش برای سقط جنین به مطب مراجعه کرده اما هنگام سقط جنین به خاطر شدت خونریزی تسلیم مرگ شده است.

سقط جنین زن تهرانی او را به کشتن داد

با مشخص شدن این موضوع تحقیقات از خانواده زن جوان صورت گرفت و همسر او گفت: نازنین، برای دومین بار باردار شد؛ زمانی که در هفته 15 بارداری بود در معاینات پزشکی متوجه شدیم جنین مبتلا به سندروم دان است ،به همین خاطر تصمیم به سقط جنین گرفتیم. به مطب خانم دکتری رفتیم و او برای پنجشنبه به ما وقت عمل داد، روز حادثه من ومادرزنم به همراه نازنین راهی مطب شدیم. همسرم حالش خوب بود اما هنگام سقط جنین حالش وخیم شد و بعد هم فوت کرد. حالا هم از خانم دکتر و منشی‌اش که باعث مرگ همسرم شده‌اند، شکایت دارم.

به‌ دنبال شکایت مرد جوان؛ به دستور بازپرس شعبه چهارم دادسرای امور جنایی تهران، خانم دکتر 40 ساله و منشی او بازداشت شدند. همچنین بازپرس جنایی دستور پلمب مطب را نیز صادر کرد.

خانم دکتر در تحقیقات عنوان کرد: نازنین یکی از بیمارانم بود،اما هنگام عمل دچار خونریزی شدید شد و بعد از آن فوت کرد؛ اصلاً تصور نمی‌کردم که زن جوان بر اثر این اتفاق جانش را از دست بدهد.بدین ترتیب بازپرس جنایی برای خانم دکتر به اتهام مباشرت در قتل شبه عمدی و سقط جنین غیر قانونی و برای منشی‌اش، به اتهام معاونت در سقط جنین غیر قانونی، قرار بازداشت صادر کرد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.