شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#سال آینده

علیرام نورایی در سریال پیچیده ابوالقاسم طالبی/ نقشی که نه مثبت است و نه منفی!


علیرام نورایی در سریال پیچیده ابوالقاسم طالبی/ نقشی که نه مثبت است و نه منفی!

سریال "طلاق" از نیمه راه گذشته و خودش را برای پخش سال آینده آماده می‌کند؛ کاری که مثل کارهای قبلی ابوالقاسم طالبی، بیشتر در سکوتِ خبری دنبال می‌شود.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، جدیدترین اثر ابوالقاسم طالبی از مرز 50 درصد تصویربرداری گذشته و هر روز بازیگران جدیدی به این گروه اضافه می‌شوند. سریالی که مثل بقیه آثار کارگردان "قلاده‌های طلا" در سکوت خبری پیش می‌رود. او معمولاً سعی می‌کند با ظرافت و دقت کار را جلو ببرد؛ چرا که پیگیری‌های خبرنگار تسنیم  نشان می‌دهد بعد از گذشت یک سال و چند ماه، گروه از مرز 50 درصد فیلمبرداری گذشته‌اند و البته کار نگارش فیلمنامه سریال همزمان با تصویربرداری دنبال می‌شود.

هر روز خبرهای جدیدی از این سریال به گوش می‌رسد که شاید در کنار حضور متفاوت مجید واشقانی، همکاری مجددِ علیرام نورایی با ابوالقاسم طالبی در سریال "طلاق" قابل توجه باشد. بازیگری که در "قلاده‌های طلا" و "یتیمخانه ایران" کار با این کارگردان سینما و تلویزیون را تجربه کرده است. به تازگی پخش سریال "روزهای ابدی" جواد شمقدری با بازی او به پایان رسید و برنامه "مافیا" شبکه سلامت را برای عید نوروز و ایام ماه مبارک رمضان روی آنتن خواهد داشت. 

در موردِ کار جدید ابوالقاسم طالبی حرف و حدیث بسیار است اما شاید یکی از مهمترین آن‌ها، اشاره قطب‌الدین صادقی به داستان سریال باشد؛ ماجرای فساد اقتصادی که همیشه جزو دغدغه‌های این کارگردان سینما و تلویزیون بوده و در "به کجا چنین شتابان" هم به نحوِ دیگری وارد مسئله فساد اقتصادی شد.  حتماً مثل خیلی از کارهای سینمایی‌اش همچون "قلاده‌های طلا" و "یتیم‌خانه ایران" سر و صداهایی به پا خواهد کرد؛ هنوز نیامده گمانه‌زنی‌هایی به دنبال داشته که تا چه حد این کارگردان می‌تواند وارد مفاسد اقتصادی شود. 

پیگیری‌های تسنیم  نشان می‌دهد "طلاق" فارغ از بازیگران فعلی‌اش، در حال مذاکره برای نقش مثبتِ داستان است. شاید نقطه عطفِ سریال، علاوه بر داستان جذاب و کارگردانی ابوالقاسم طالبی، حضور مجید واشقانی باشد که نقش او در این سریال، روندِ بازیگری‌اش را تغییر خواهد داد. یا همکاری دوباره علیرام نورایی باشد که بنابر پیگیری‌های خبرنگار تسنیم،  نقشی را برعهده دارد که مخاطب را درگیرِ پیچیدگی‌های شخصیتی می‌کند؛ نقشی که نه مثبت است و نه منفی! 

علاوه بر واشقانی و نورایی، حمید گودرزی، پیام دهکردی، قطب‌الدین صادقی، ناصر آقایی، بهار محمدپور، هدیه رضایی، نیلوفر کیارستمی، عسل غروی و خیلی‌های دیگر حضور دارند. خیلی از جزئیات داستان و کاراکترها، خبری بیرون نیامده اما چندی پیش قطب‌الدین صادقی در گفت‌وگویی با تسنیم  خودش را وکیل سریال "طلاق" معرفی کرد که نقش وکیل یکی از این اختلاسگرهای داستان را بازی می‌کند.

تلویزیونی‌ها هم در تدارکی رنگین برای ماه‌های آینده‌اند؛ یکی از این کارها سریال "طلاق" ابوالقاسم طالبی است که بسیاری از منتقدین هم منتظرند ببینند کار جدید این کارگردان چه شاخصه‌ها و ویژگی‌هایی دارد. فقط این را می‌دانیم همه‌چیز بر سرِ اختلاس‌گرهایی است که باعثِ فساد اقتصادی‌‌اند و البته گفته می‌شود داستانِ سریال به موضوع آقازاده‌ها و آقازدگی هم پیوند خواهد خورد.

انتهای پیام/