شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ثبت‌نام#جدید

ثبت‌نام دوره جدید آزمون‌ اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن آغاز شد


ثبت‌نام دوره جدید آزمون‌ اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن آغاز شد

ثبت‌نام شانزدهمین دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن‌کریم آغاز شده است. ثبت‌نام از طریق سامانه سازمان دارالقرآن‌الکریم امکان‌پذیر است.

به گزارش تسنیم، محمد رمضانی‌فرد، مدیرکل آموزش و سنجش حفظ قرآن سازمان دارالقرآن‌الکریم با اشاره به آغاز ثبت‌نام شانزدهمین دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن‌کریم گفت: ثبت‌نام دوره شانزدهم از روز شنبه 2 اسفند‌ماه آغاز و تا 27 اسفندماه سال جاری از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان دارالقرآن‌الکریم به نشانی telavat.com ادامه خواهد داشت و این بازه زمانی قابل تمدید نیست.

وی در ادامه افزود:  امسال جهت رفاه حال حافظان و جلوگیری از مراجعه آنها به مراکز استان‌ها جهت حضور در آزمون‌ها، حدود 88 حوزه آزمونی جهت برگزاری آزمون اعطای مدرک در سراسر کشور پیش‌بینی شده  است.

این آزمون با استناد به مصوبه 573 شورای عالی انقلاب فرهنگی و در رشته‌های حفظ 10، 20 و کل قرآن‌کریم و با مدارک اعطای هم‌طراز دیپلم تا دکترا برگزار می‌شود. مدارک این آزمون پس از کسب حد نصاب امتیازات لازم توسط شرکت‎کنندگان، با امضای وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس سازمان تبلیغات اسلامی به قبول‌شدگان اعطا می‌‌شود. همچنین آزمون مرحله اول (کتبی) شانزدهمین دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن‌کریم ساعت 9 صبح روز جمعه مورخ 31 اردیبهشت سال آینده به‌صورت همزمان در 88 حوزه آزمونی سراسر کشور برگزار می‌شود.

انتهای پیام/