شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#قوه قضائیه#یاسوج#رئیس قوه قضائیه#بانک

بازدید رئیس قوه قضائیه از کارخانه قند یاسوج /‌رئیسی: تعطیلی کارخانه قند تحت هیچ شرایطی قابل توجیه نیست


بازدید رئیس قوه قضائیه از کارخانه قند یاسوج /‌رئیسی: تعطیلی کارخانه قند تحت هیچ شرایطی قابل توجیه نیست

گروه استان‌ها ـ رئیس قوه قضائیه با تاکید بر اینکه تعطیلی کارخانه قند یاسوج بعد از ۵ سال قابل توجیه نیست، گفت: بانک تجارت سریعتر این کارخانه را به چرخه تولید بازگرداند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  یاسوج‌، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در بازدید از کارخانه قند یاسوج اظهار داشت: تعطیلی کارخانه قند یاسوج بعد از 5 سال قابل توجیه نیست و از آنجایی که واگذاری ابطال و پلمب شکسته شده استانداری و مجموعه مسئولان باید همکاری کنند تا هرچه سریعتر این کارخانه راه اندازی شود.

وی عنوان کرد: طبق اطلاعات رسیده کارخانه قند یاسوج ظرفیت ایجاد اشتغال تا یک هزار نفر را دارد و تعطیلی کارخانه با 42 هکتار زمین، منازل مسکونی و تجهیزات مدرن تحت هیچ شرایطی قابل توجیه نیست و ناحق است.

رئیسی ابراز کرد: افراد اهل فکر و عمل در این استان کم نیستند و باید برای راه اندازی کارخانه تلاش شود زیرا این کارخانه سرمایه ملی است مسئولان بانک تجارت تلاش کنند این سرمایه و ثروت ملی هرچه سریعتر به چرخه تولید و اشتغال برگردد و در سال جهش تولید انشالله این کارخانه به یک الگو تبدیل شود.

وی خاطرنشان کرد: بهترین ظرفیت برای راه اندازی مجدد این کارخانه اشتفاده از اعتبارات بانکی و از بانک‌ها تقاضا داریم برای ایجاد اشتغال و تولید و راه اندازی مجدد تلاش کنند.

انتهای پیام/541/ش