شهر خبر

شرایط علیرضا بیرانوند در بلژیک خوب نیست ؛ انتقاد شدید روزنامه بلژیکی از سنگربان تیم ملی ایران

روزنامه «hln» بلژیک پس از عملکرد نچندان خوب علیرضا بیرانوند در بازی دیشب آنتورپ و گلاسکو رنجرز از لیگ اروپا مدعی شد که دروازه بان ایرانی آنتورپ با اشتباهی ناشیانه گل خورده است و او هرگز قابل اطمینان نیست.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

یک روزنامه بلژیکی از عملکرد علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم آنتورپ در دیدار با گلاسکو و دریافت گل نخست انتقاد کرد و اشتباه او را ناشیانه دانست.

تیم آنتورپ شب گذشته در مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا میزبان تیم رنجرز بود که این بازی با نتیجه ۴ بر ۳ به سود تیم اسکاتلندی به پایان رسید.

علیرضا بیرانوند دروازه‌بان ایرانی آنتورپ در ترکیب اصلی این تیم حضور داشت. بیرانوند روی دریافت گل اول آنتورپ مرتکب اشتباه شد. او سپس در دقیقه ۷۷ و زمانی که بازی با نتیجه ۳ بر ۲ به سود آنتورپ در جریان بود، به دلیل مصدومیت تعویض شد.

روزنامه «hln» بلژیک در گزارش خود از این مسابقه، از بیرانوند بابت اشتباهش روی گل اول انتقاد کرد. در بخشی از این گزارش آمده است:

اولین فرصت خوب برای تیم مهمان بود اما مورلوس به بیرانوند ضربه زد. دروازه بان آنتورپ هم کمی بعد با اقدام کاما را گل خورد. درست زمانی که تصور می‌شد او در جای مناسب است، دروازه‌بان ایرانی اشتباه ناشیانه ای مرتکب شد. او ابتدا به توپ رسید اما آریبو از این توپ بهره برد. چه هدیه‌ای از بیرانوند. نه؛ او هرگز قابل اطمینان نخواهد شد.