شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#سرما#آمریکا#واکسن کرونا

فائوچی: سرما و کولاک مشکلات زیادی را برای توزیع واکسن در تگزاس ایجاد کرد


فائوچی: سرما و کولاک مشکلات زیادی را برای توزیع واکسن در تگزاس ایجاد کرد

کارشناس ارشد بیماری‌های عفونی آمریکا بر این باور است سرما و کولاک در تگزاس، مشکلات زیادی را برای توزیع واکسن کرونا به وجود آورده است.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از رویترز، آنتونی فائوچی کارشناس ارشد بیماری های عفونی آمریکا روز پنجشنبه در اظهاراتی گفت: سرما و کولاک شدید و کم سابقه و قطع برق موجب ایجاد مشکلات زیادی در توزیع واکسن کرونا در تگزاس شده است.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

بر اساس این گزارش وی افزود: بی شک سرما و کولاک و قطع برق مشکلات زیادی را برای توزیع واکسن کرونا در تگزاس ایجاد کرده و ما قصد داریم این اختلال و توقف در توزیع واکسن را جبران کنیم.

مقام های رسمی تگزاس نسبت به وقوع فاجعه و بحران در پی قطع آب و برق میلیون ها نفر در این ایالت هشدار می دهند. موج سرما و کولاک شدید و بی سابقه در تگزاس، مشکلات و چالش های زیادی را برای ساکنان آن به وجود آورده است.

به ساکنان بیش از 100 منطقه در تگزاس گفته شده است تا آب آشامیدنی خود را بجوشانند. بیش از 12 میلیون نفر از ساکنان این ایالت با قطع آب آشامیدنی روبرو شده اند.

بحران سرمای شدید تگزاس در حالی است که این ایالت با بحران شیوع ویروس کرونا نیز دست به گریبان است.مقام های رسمی گفتند: تاکنون حداقل 21 نفر در تگزاس، لوییزیانا، کنتاکی و میسوری جان خود را از دست داده اند.

جو بایدن رئیس جمهور آمریکا به فرمانداران ایالت های آسیب دیده از سرمای شدید و کولاک و برف اطمینان داده است که دولت فدرال برای ارائه هرگونه کمکی کاملا آماده است.

انتهای پیام/