شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#کشتی فرنگی#تیم ملی

خیرآبادی: آلماتی برای کشتی ما خوش‌یُمن است/ کشتی فرنگی هم می‌تواند مثل آزاد اتاق فکر داشته باشد


خیرآبادی: آلماتی برای کشتی ما خوش‌یُمن است/ کشتی فرنگی هم می‌تواند مثل آزاد اتاق فکر داشته باشد

سرمربی پیشین تیم ملی فرنگی امید ضمن استقبال از بازگشت امید نوروزی به کشتی، تاکید کرد که وجود اتاق فکر می‌تواند به کشتی فرنگی کمک کند.

جمشید خیرآبادی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد انتصاب امید نوروزی به عنوان مشاور عالی رئیس فدراسیون کشتی اظهار داشت: از این اتفاق خیلی خوشحال شدم. به فدراسیون هم تبریک می‌گویم که این مهره باارزش را جذب کشتی کرد. او جایش در کشتی خالی بود.

وی که در المپیک 2012 عضو کادرفنی تیم ملی بود، خاطرنشان کرد: مهره‌های زیادی دور تیم کشتی آزاد هستند و می‌توانند در جهت بهبود کار، اتاق فکر خوبی را تشکیل دهند. در کشتی فرنگی هم کارشناسان و قهرمانان بزرگی داریم که می توانند به تیم ملی کمک کنند. شاید آمدن امید نوروزی سرفصل جدیدی در کشتی فرنگی باشد. با شناختی که از او دارم می تواند امید و اشتیاق را به بچه ها منتقل کند که بیشتر دیده شوند و حق به حق دار برسد. این اتفاق واقعا جای خوشحالی هست. ثمراتش را در آینده نه چندان دور خواهیم دید. بازگشت به صحنه مدیریت کشتی از سوی امید نوروزی یک کار بسیار خوب و اثرگذار در کشتی فرنگی است. در این چند روز با مربیان و کشتی‌گیرانی که صحبت کردم، خیلی انگیزه‌شان زیاد شده و خوشحال بودند.

سرمربی پیشین تیم ملی فرنگی آذربایجان در مورد سه سهمیه باقی مانده تیم ملی برای المپیک، تاکید کرد: از این سه سهمیه به نظرم گرفتن دوتایش قطعی است. ان شاءالله سه سهمیه را بگیریم و کار را در همین گزینشی اول یکسره کنیم تا بتوانیم تا المپیک با برنامه درست پیش برویم. اگر زود سهمیه را بگیریم در چند ماه باقی مانده همه تمرکزمان روی المپیک خواهد بود. برگزاری مسابقات گزینشی اول در آلماتی تداعی کننده مسابقات قبل از المپیک 2012 لندن است که ما هم در تیم بودیم و آنجا حمید سوریان سهمیه گرفته و این می تواند برای ما خوش یمن باشد و با سهمیه کامل و روحیه بالا بچه ها از این کشور برگردند و با برنامه علمی و مدون پیش به سوی المپیک برویم.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)
انتهای پیام/