شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#استقلال#نقل و انتقالات

آخرین اخبار از لیست مازاد استقلال در فصل نقل و انتقالات ؛ شایعه بزرگ تکذیب شد

اخیرا شایعات زیادی مبنی بر جدایی ۵ بازیکن استقلال در نیم فصل به گوش می رسید. اما طبق اعلام باشگاه استقلال، بازیکنی از این تیم جدا نخواهد شد. وریا غفوری، فرشید اسماعیلی، فرشید باقری، داریوش شجاعیان و سیاوش یزدانی بازیکنانی بودند که نامشان در لیست سیاه محمود فکری قرار گرفته بود. اما با اعلام کانال رسمی باشگاه استقلال، محمود فکری در نقل و انتقالات پیش رو، هیچ خروجی در تیمش نخواهد داشت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

به گزارش پارس فوتبال، باشگاه استقلال اخبار منتشر شده در روزهای اخیر درباره فهرست مازاد محمود فکری را تکذیب کرد.

در روزهای گذشته اخبار متعددی درباره تصمیم محمود فکری برای کنار گذاشتن چند بازیکن تیمش منتشر شده بود. بر اساس این اخبار در صورتی که محمود فکری به کارش در استقلال ادامه دهد، چند بازیکن اصلی این تیم را رد خواهد کرد تا شاهد یک خانه تکانی بزرگ در استقلال باشیم.

گمانه‌زنی‌های متعددی درباره بلک لیست سرمربی استقلال صورت گرفت. دیروز یکی از روزنامه‌ها از وریا غفوری و سیاوش یزدانی به عنوان دو بازیکنی نام برد که فکری قصد کنار گذاشتن آنها را ندارد و یک خبرگزاری هم مدعی شد به جز این دو نفر، داریوش شجاعیان، فرشید اسماعیلی، محمد دانشگر و فرشید باقری هم مجبور به جدایی از استقلال هستند منتهی کانال باشگاه استقلال امروز در اطلاعیه‌ای اعلام کرد محمود فکری لیست خروج ندارد و بنابراین، نفراتی که نام آنها طی روزهای گذشته در رسانه‌ها منتشر شده بود، کماکان در استقلال باقی خواهد ماند.