شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#فوتبال#تیم فوتبال#داوری#نیم فصل#بازیکنان

مربی تیم فوتبال گل گهر:

گل گهر نیمه فصل دوم قوی‌تر می‌شود/ انتقاد از ادامه اشتباهات داوری

گل گهر نیمه فصل دوم قوی‌تر می‌شود/ انتقاد از ادامه اشتباهات داوری

سیرجان _مربی تیم فوتبال گل‌گهر با اشاره به اینکه نیم فصل دوم بازیکنان باکیفیتی به تیم اضافه خواهند شد، گفت: الان تیمی قوی هستیم و در نیم فصل دوم قوی‌تر هم خواهیم شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سعید الهویی عصر پنجشنبه در نشست خبری پیش از دیدار گل‌گهر سیرجان – پرسپولیس تهران، در ابتدای صحبتهایش عنوان کرد: خیلی خوشحال هستیم که فردا فرصت داریم یک بازی خوب دیگر را از خودمان در لیگ برتر به نمایش بگذاریم.

وی ادامه داد: رقیب فردای ما یک باشگاه بزرگ، یک تیم با کیفیت و از لحاظ فنی تیم بسیار خوبی است، در این چند سال تیم پرسپولیس ثبات خوبی داشته، نتیجه ثبات پرسپولیس را می‌توانید در نتایج ۴ سال اخیرش و قهرمانی‌هایش ببینید. ثبات در بخش فنی، ثبات در بخش بازیکنان، از طرفی حضور این تیم در فینال جام باشگاهای آسیا نشان می‌دهد، تیم پرسپولیس جزو تیم‌های باکیفیت لیگ ایران است.

الهویی در رابطه با کیفیت و سطح تیم گل‌گهر، همچنین بازی فردا چنین گفت: فردا بازی سخت و دشواری خواهیم داشت، ولی فراموش نکنید ما هم گل‌گهر هستیم، امسال توانستیم کیفیتی بالاتر از سال قبل ارائه دهیم، گل‌گهر به عنوان یک تیم صاحب سبک، دارد خودش را ثابت می‌کند. یک فوتبال با کیفیت ارائه می‌دهیم، شاخصه‌های فوتبال مدرن را از خودمان نشان می‌دهیم، فردا مطمئناً بازی دشواری برای ما و بازی بسیار دشواری برای تیم پرسپولیس خواهد بود.

مربی گل‌گهر در ادامه از اشتباهات داوری بر علیه تیم گل‌گهر و رشد تیم گل‌گهر بیان کرد: فکر می‌کنم در چند هفته اخیر به روند خوبمان بر گشتیم، بچه‌ها دوباره توانستند کیفیت خوبشان را با کسب نتیجه ادامه دهند.

وی ادامه داد: در هفته‌های اخیر باز هم داوری‌ها متأسفانه به ضرر ما بوده، ما قبل از این صحبت می‌کردیم و دوستان به ما می‌گفتند اعتراض نکنید، یا می‌گفتند چون باختید و نبردید دارید اعتراض می‌کنید، ولی بعد از کسب ۳ امتیاز در برابر تیم نساجی مازندران و برد، باز هم می‌گویم که اشتباه داوری بر علیه تیم گل‌گهر در بازی برابر نساجی اتفاق افتاده است. همه کارشناسان داوری راجع به این صحنه صحبت کردند، ولی متأسفانه بر خلاف سایر تیم‌ها، بر خلاف سایر دوستان، هیچ داوری، هیچ مجموعه‌ای حتی قصد پذیرفتن اشتباهش و یا قصد معذرت خواهی از باشگاه گل‌گهر را ندارد.

وی گفت: متاسفیم که این بی عدالتی دارد صورت می‌گیرد، ما تلاش می‌کنیم که عدالت در فوتبال اتفاق بیفتد، شاید بعضی‌ها دوست نداشته باشند.

وی در رابطه با رشد تیم گل‌گهر و اشتباه داوری در بازی برابر نساجی مازندران اظهار داشت: از طرفی دیگر خیلی برای بازیکنان تیممان خوشحالیم، به خاطر اینکه ما هفته به هفته در کنار رشد فنی تیم، رشد شخصیتی تیممان را هم دیدیم، ما الان یک مجموعه بازیکنان حرفه‌ای بسیار با کیفیت داریم.

الهویی بیان کرد: همه بازیکنان همدل هستند و کیفیت بالایی به لحاظ فنی دارند؛ همچنین از لحاظ ذهنی بسیار حرفه‌ای‌تر و قوی‌تر شدند، قلب شجاع‌تری نسبت به ابتدای فصل دارند.

وی گفت: تیم ما نه تنها از لحاظ فنی بلکه از لحاظ شخصیتی و نگرشی هم رشد کرده، که این اتفاق بسیار مثبتی برای باشگاه گل‌گهر هست.
این مربی در مورد محرومین و مصدومین تیم گل‌گهر گفت: با توجه به اتفاقی که برای منشأ افتاده، متأسفانه او را در اختیار نداریم، امیدواریم که عدالتهای این شکلی برای همه تیم‌ها، همه بازیکنان و همه مجموعه‌ها اتفاق بیفتد، هر چند که تا الان چنین چیزی رخ نداده است. محسن کریمی و پیمان رنجبری هم به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم، ولی سایر بازیکنان در اختیار قلعه‌نویی هستند.

وی افزود: استادیوم شهید سلیمانی، استادیوم بسیار باکیفیتی است، امیدواریم که بتوانیم بازی خوبی را در این استادیوم ارائه دهیم و در آخر تلاش می‌کنیم، فردا نتیجه خوبی کسب کنیم، چون نیم فصل دوم بازیکنان باکیفیتی به ما اضافه خواهند شد و مطمئناً الان تیم قوی هستیم، نیم فصل دوم قوی‌تر هم خواهیم شد.

کد خبر 5150583